خبرهای داغ:
رییس دفتر مقام معظم رهبری:

نباید از خباثت های صهیونیست ها و وهابیت غافل شد!

خبرگزاری بسیج: حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی، رییس دفتر مقام معظم رهبری شب گذشته در مراسم معارفه مدیریت جدید حوزه علمیه امام خمینی(ره) گلپایگان اظهار داشت: حوزه های علمیه باید در مسیر پیشرفت و تکامل قرار بگیرند؛ دشمن با هدف قرار دادن تشیع می خواهد ریشه اسلام را قطع کند.
کد خبر: ۸۶۱۷۸۲۸
|
۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی، رییس دفتر مقام معظم رهبری شب گذشته در مراسم معارفه مدیریت جدید حوزه علمیه امام خمینی(ره) گلپایگان اظهار داشت: حوزه های علمیه باید در مسیر پیشرفت و تکامل قرار بگیرند؛ دشمن با هدف قرار دادن تشیع می خواهد ریشه اسلام را قطع کند.

وی ادامه داد: هدف دار کار کردن در حوزه های علمیه و تقویت روحیه بنیادی و داشتن تقوا باعث پیشرفت روز افزون حوزه های علمیه و طلاب می شود و از نابودی آن ها برابر دسیسه های دشمن جلوگیری می کند.

رییس دفتر مقام معظم رهبری به وقایع اخیر عربستان و اعدام شیخ نمر اشاره کرد و تأکید داشت: رهبر انقلاب پس از این حادثه فرمودند «این خون پاک گریبان آنها را خواهد گرفت».

وی توجه به دسیسه های صهیونسیت و وهابیت خبیث را یکی از وظایف حوزه های علمیه عنوان کرد و افزود: یکی دیگر از اهداف حوزه های علمیه و طلاب، باید مقابله با شبهات وهابیت و صهیونیست باشد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی تأکید کرد: هدف عربستان، صهیونیست ها و استکبار جهانی به ویژه آمریکا، تضعیف تشیع است مصداق این موضوع را نیز می توان اعدام شیخ نمر عنوان کرد که بدون هیچ دلیلی همراه 47 نفر دیگر اعدام شد و حتی جنازه اش را هم به خانواده شیخ نمر تحویل ندادند.

وی خاطرنشان کرد: روحانیان و طلاب باید خود را تقویت کنند تا ملت را از گزند آسیب دشمنان حفظ کنند، چرا که هنوز ترکش های فتنه 88 در جامعه نمایان است.

رییس دفتر مقام معظم رهبری در رابطه با انتخابات و نقش اساسی حضور مردم در پای صندوق های رأی، گفت: در روز های آینده دو انتخابات مهم در پیش رو داریم که باید ملت ایران پیش از پیش در صحنه انتخابات ظاهر شوند و قدرت ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشانند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی به حساسیت های ویژه انتخابات اشاره کرد و گفت: وظیفه روحانیان راهنماییمردم به سوی انتخابات سالم و انتخاب گزینه اصلح است.

ارسال نظرات