خبرهای داغ:
امام جمعه موقت دامغان گفت: پیام مردم و نظام مقتدر اسلامی ما برای آل سعود جنایتکار که بعد از این همه ظلم و خونریزی قطع رابطه کرده، این است، " اگر عقرب جرار بخواهد برگردد، لنگه کفش ملت ما برای کوبیدن بر سر عقرب و له‌کردن آن آماده است".
کد خبر: ۸۶۱۷۸۲۵
|
۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین احمد فوادیان، در خطبه‌های نماز وحدت بخش و دشمن شکن جمعه این هفته دامغان که با حضور باشکوه مردم ولایتمدار این شهرستان در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به گوشه‌هایی از جنایات آل سعود به‌عنوان لکه ننگ جهان اسلام، اظهار داشت: مسلمانان در طول تاریخ اسلام همواره گرفتار "آل‌ها" همچون آل زیاد، آل امیه و آل مروان بوده‌اند و اکنون نیز آل سعود مانند غده‌ای سرطانی جهان اسلام را به آتش و خون کشیده است.

وی تصریح کرد: هرجایی در جهان اسلام که قطره خون بیگناهی برزمین ریخته می‌شود سرنخ آن جنایت در دستان کثیف حکام جنایتکار آل سعود و اربابان آمریکایی و صهیونیست آنان است، قتل و غارت 20 هزار نفر از زائران و مدافعان حرم امام حسین(ع)، سقط جنین و نابود کردن مزارع کشاورزی شیعیان و مسلمانان، کشتار حجاج کشورهای مختلف در سال‌های متعدد، پرورش و تغذیه مالی گروه‌های سفاک تکفیری، فاجعه منا و اعدام رهبران شیعیان همچون شیخ نمر گوشه کوچکی از جنایات آل سعود در قرن اخیر است.

استاد برجسته حوزه علمیه دامغان اضافه کرد: این وهابی‌های جنایتکار خانه ام المؤمنین خدیجه، خانه آمنه مادر پیامبر(ص) را آتش زدند، محل تولد پیامبر اکرم(ص) را به زباله‌دان تبدیل کرده بودند، کتابخانه‌ها و مراکز علمی بسیاری را آتش زدند، بسیاری از اماکن اسلامی را تصرف و قبور ائمه بقیع را به وحشیانه‌ترین وجه تخریب کردند.

خطیب نماز جمعه دامغان خاطر‌نشان کرد: آل سعود و تفکر خونریز و باطل وهابیت تنها با آتش زدن کتابخانه " المکتب العربیه " در ابتدای ظهور و بروزشان در سرزمین حجاز، 60 هزار جلد کتب کم‌نظیر جهان اسلام را سوزاندند، آنها 40 هزار کتاب خطی منحصر به فرد را در این کتابخانه نابود کردند که فاجعه‌ای بزرگ برای فرهنگ اسلامی محسوب می‌شود.

قطع رابطه با آل سعود نعمتی بزرگ است که باید شکر گذار آن باشیم

امام جمعه موقت دامغان افزود: حال در شرایطی که دل ملت بزرگ ایران و مسلمانان و آزادگان جهان از جنایات مکرر آل سعود خون شده است، عربستان سعودی با بهانه قراردادن یک حرکت ناچیز و مشکوک، اعلام قطع رابطه با جمهوری اسلامی ایران می‌کند، آنها باید بدانند ملت ما نه‌تنها از اعلام قطع رابطه آل سعود با کشورمان ناراحت نیستند، بلکه ما دوری از این " شجره خبیثه " و مایه ننگ جهان اسلام را نعمتی بزرگ می‌دانیم و آن را شکر می‌کنیم.

وی اظهار داشت: پیام مردم و نظام مقتدر اسلامی ما برای آل سعود جنایتکار این است، " اگر عقرب جرار بخواهد برگردد، لنگه کفش ملت ما برای کوبیدن بر سر عقرب و له‌کردن آن آماده است "؛ مگر هنگامی که رابطه دیپلماتیک ما با عربستان سعودی برقرار بوده چیزی جز دسیسه، توطئه، تجاوز و کشتار حجاج‌ کشورمان از آنها دیده بودیم.

حجت الاسلام والمسلمین فوادیان با بیان اینکه امام حسن عسگری(ع) در حدیثی شرایط امروز را کامل برای ما روشن کرده‌اند، تصریح کرد: آن حضرت فرمود، اگر فاجران و نابکاران با ابرار و خوبان ارتباط داشته باشند مایه ننگ است و بغض و دشمنی جانیان و فاجران زینت و مایه عزت ابرار و نیکان است.

گفتنی است، خطیب امروز نماز جمعه دامغان در بخش دیگری از سخنان خود با بزرگداشت 19 دی‌ماه 56 سالروز حرکت حماسی مردم و طلاب و روحانیان حوزه علمیه قم در پی اهانت نظام شاهنشاهی به مرجعیت تشیع و بالاخص امام خمینی(ره) و گرد آمدن در جوار حرم کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س)، یاد و خاطره شهدای گرانقدر این قیام را گرامیداشت. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها