همزمان با سراسر کشور؛

خروش مردم اراک در اعتراض به اعدام آیت‌الله نمر

نمازگزاران مردم کلانشهر اراک امروز همزمان با سراسر کشور در اعتراض به جنایات رژیم سفاک آل سعود و شهادت آیت الله نمر پس از خطبه‌های نمازجمعه راهپیمایی کردند.
کد خبر: ۸۶۱۷۷۵۷
|
۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اراک، نمازگزاران در اراک پس از اقامه نماز جمعه، در اعتراض به جنایات آل سعود و شهادت آیت الله نمر رهبر شیعیان عربستان، راهپیمایی کردند.

مردم اراک با حکت از مصلی بیت‌المقدس این شهرستان تا میدان نماز با سردادن شعار خواستار شکسته شدن سکوت مجامع بین‌المللی درباره اعدام شیخ نمر و اعمال ننگین عربستان در کشتار شیعیان و مسلمانان شدند و خاستار برقراری عدالت و برخورد سران مجامع بین‌المللی نسبت به اعمال منحوس دولت عربستان شدند.

راهپیمایی کنندگان، این اقدام ددمنشانه رژیم آل‌سعود را محکوم و با حضور گسترده و انقلابی خود در مراسم تظاهرات سراسری امروز، اعتراض و خشم انقلابی و نفرت و انزجار خود را از آل سعود و اعدام نا‌به‌حق شیخ نمر اعلام کردند و "مرگ آل سعود‌" را فریاد زدند.

این راهپیمایی در سایر شهرهای استان مرکزی با حضور گسترده و انقلابی مردم برگزار شد و مردم با سردادن شعارهایی در محکومیت اسکتبار جهانی و آل سعود خواستار نابودی رژیم آل سعود از طریق کشورهای اسلامی شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات