خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین :
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین :حمله به سفارت عربستان اصلا ربطی به نیرو های انقلابی نداشت و عربستان توانست با استفاده از نفوذیان در دقیقه ی نود با طراحی این فتنه موج افکار عمومی دنیا را تغییر دهد.
کد خبر: ۸۶۱۷۷۰۹
|
۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی در همایش مدیران عقیدتی،نظارت چهار استان یزد،چهار محال بختیاری ،اصفهان و مرکزی که به میزبانی استان اصفهان برگزارشد گفت:در دوران غیبت فضای حاکم بر بشریت یاس و نا امیدی تنبلی و اضطراب است اما چیزی که باعث می شود ما مجاهد، فعال، خستگی ناپذیر شویم و آن رابطه با خداست.

وی با بیان اینکه مهم ترین عنصر یک بسیجی عشق و محبتش به خداست افزود :این در دوران دفاع مقدس مشهود بود و ما می دیدیم که هرکجا یک بسیجی حاضر بود شادی و شجاعت و آرامش آنجا بود.

مسئول نمایندگی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه در حال حاضر سه جریان اسلام سازشی به نام اعتدال، اسلام خشن و تکفیری و جریان اسلام ناب و انقلابی در حال تلاش هستد افزود:راهبرد دشمنان حذف جریان انقلابی را به عنوان جریان خشن است.

حجت الاسلام تویسرکانی گفت:جریان اسلام ناب با پیروزی انقلاب اسلامی عطرش در تمام دنیا پراکنده شد و انسان های پاک را حول محور خود جمع کرد به همین خاطر شیطان بزرگ دست به ساخت بدل آن کرد و هم اسلام سکولار و هم اسلام تکفیری را ساخت و مبدا هردو آن ها آمریکاست.

وی افزود هر دو اسلام تکفیری و سازشی را روحانیت منحرف سرپرستی می کند و این را دشمنان ما متوجه شدند و اینکه امام خمینی(ره) بیست سال پیش می فرمود امریکایی ها طلبه میفرستند در حوزه های ما تا مرجع تربیت کنند اشاره به همین موضوع است.

تویسرکانی با بیان اینکه برگ برنده امام این بود که بارها امریکایی ها را تحقیر می کرد افزود :عربستان در چند ماه اخیر ایران را در جاهای مختلف تحقیر کرده و دولت در مقابل تحقیر آنها منفعلانهبرخورد کرده و اقدام انقلابی مناسبی انجام نداده است.

تاکید کرد که حمله به سفارت عربستان هیچ ربطی به نیرو های انقلابی ندارد و عربستان توانست با استفاده از نفوذیان در دقیقه ی نود با طراحی این فتنه موج افکار عمومی علیه خودش را در دنیا را تغییر دهد.

حجت الاسلام تویسرکانی گفت: دشمنان برای حذف اسلام ناب که طلوع آن در جمهوری اسلامی است از انتخابات شروع می کنند و ما هم اگر بخواهیم جریان داعش و جریان سکولار را از بین ببریم باید از انتخابات شروع کنیم .

مسئول نمایندگی ولی فقیه سازمان بسیج مستضعفین افزود : ما باید با تمام وجود در عرصه ی انتخابات شرکت فعال باشیم اما باید خطوط قرمزی که امام خامنه ای(حفظه الله) مشخص فرمودند رعایت کنیم.

وی در پایان تاکیدکرد: بسیج در تمام حوزه ها از شورای نگهبان دفاع می کند و از سلامت انتخابات حمایت می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها