خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: فرزند شهید همدانی در دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم تبریز با اشاره به سبک زندگی شهدا گفت: چون هدف شهدا، دفاع از آرمان ها و ارزش های مقدس نظام اسلامی بود بی تردید سبک زندگی آنها متفاوت دیگر اقشار بود و آن ها برای رسیدن به مقامات معنوی، به تعلقات دنیوی پشت پا زده زدند.
کد خبر: ۸۶۱۷۷۰۳
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰

وهب همدانی در ادامه با بیان اینکه دفاع از آرمان ها و ارزش های مقدس اسلام، حد و مرز جغرافیایی نمی شناسد، خاطر نشان کرد: در هر کجای دنیا که اسلام مورد تهدید قرار گیرد بر مسلمانان واجب است که از حریم مقدس اسلام دفاع کنند و در این راستا جوانان در دفاع از حریم ولایت و اسلام ناب محمدی(ص) سر از پا نمی شناسند و شهدای مدافع حرم سند زنده این حقیقت زوال ناپذیر است.

وی در پایان سخنان خود داعش را مولود ناقص الخلقه آزمایشگاه های استکبار جهانی به ویژه اسرائیل دانست و تصریح کرد: چون استکبار جهانی در مقابله با اسلام ناب محمدی(ص) با شکست روبرو شده تلاش می کند با تقویت داعش، چهره اسلام ناب محمدی(ص) را مخدوش جلوه داده و اسلام را دین خشن معرفی کند، در حالی که اسلام با خشونت منافات دارد و اسلام دین رحمت است.

فرزند شهید سرلشگر همدانی در سفر خود به تبریز با خانواده های شهدای مدافع حرم تبریز شهیدان فخیمی، عبداللهی، جوانی و نومی گلزار دیدار کرد.

ارسال نظرات