مسئول کمیته ارتباطات کنگره ملی 8هزار شهید گیلان خبر داد:

ساخت 4 مستند فاخر در خصوص دفاع مقدس در گیلان

مسئول کمیته ارتباطات و روابط عمومی کنگره ملی 8هزار شهید گیلان گفت: 4 مستند فاخر با موضوع عملیات‌هایی که با نقش‌آفرینی رزمندگان گیلانی صورت گرفته در گیلان ساخته خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۱۷۶۷۷
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹

علی طلوعی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با بیان اینکه تعهد مستقیم برنامه‌سازی تا برگزاری اولین کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان با صداوسیماست، اظهار کرد: کمیته ارتباطات و روابط عمومی متعهد سرویس‌دهی و پوشش فعالیت‌های کمیته‌های هجده‌گانه کنگره مذکور نیز می‌باشد.

وی از ساخت 4 مستند فاخر با موضوع عملیات‌هایی که با نقش‌آفرینی رزمندگان گیلانی صورت گرفته، خبر داد و گفت: بازسازی این عملیات‌ها بسیار سنگین است. تهیه 5 کلیپ و 10 قطعه موسیقی فاخر گیلانی برای شهدا نیز تا زمان برگزاری کنگره مذکور، طراحی شده است.

مسئول کمیته ارتباطات و روابط عمومی با اشاره به تولید آرم کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان، تصریح کرد: ساخت 2 تله‌فیلم از زندگی 2 سردار شاخص گیلان، تولید 50 قسمت نمایش 30 دقیقه‌ای «الف» ویژه رادیو با موضوع سرداران شاخص دفاع مقدس و تولید 20 مستند فاخر رادیویی ویژه شهدا از دیگر تعهدات صداوسیمای مرکز گیلان است.

طلوعی از طراحی و تولید 2 برنامه رادیویی و تلویزیونی «تا کنگره» خبر داد و اضافه کرد: این تولیدات از هفته‌ای 1 برنامه آغاز می‌شود و تا زمان برگزار کنگره مذکور به 7 برنامه در هفته می‌رسد. تاکنون ششمین برنامه تولید و پخش شده است.

وی با بیان اینکه از هدف‌گذاری‌های کمیته ارتباطات و روابط عمومی جلوتر هستیم، تاکید کرد: قطعا این برنامه‌ها کمک‌حال فرایند برگزاری کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان در فضای جریان‌سازی رسانه‌ای و حساس‌سازی مردم خواهند بود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با اشاره به کمبود برنامه‌های شاخص و فاخر گیلان در سه حوزه انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دستاوردهای نظام، یادآور شد: آرشیو صداوسیمای گیلان در حوزه دفاع مقدس تهی است.‌

طلوعی با بیان اینکه سهم گیلان در دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: باید در فضای برنامه‌ریزی برای توسعه استان و در راستای معرفی انقلاب، دفاع مقدس و دستاوردهای نظام در گیلان رویکردی متفاوت ایجاد شود.

ارسال نظرات