مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه بیان داشت: دشمن برای نفوذ در انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی برنامه‌ریزی گسترده‌ای انجام داده است.
کد خبر: ۸۶۱۷۶۶۰
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حمیدرضا مقدم‌فر  امروز در ششمین همایش هم‌اندیشی مداحان و ستایشگری اهل بیت (ع) که در هتل نخل مشهد به مدت دو روز در حال برگزاری است با اشاره به شهادت شیخ نمر بیان داشت: این اقدام علاوه بر اینکه موجب به راه افتادن حرکت‌های جنبشی توسط شیعیان عربستان در اقصی نقاط این کشور شد واکنش‌های بین‌المللی را نیز به همراه داشت که برای نمونه شاهد بودیم نخست وزیر انگلیس سفر خود به این کشور را لغو کرد.

وی با اشاره به هشدارهای مقام معظم رهبری به پروژه نفوذ دشمن اظهار کرد:  در عرصه نفوذ 2 موضوع نفوذ فرضی و نفوذ جریانی باید مورد توجه قرار گیرد که البته در عرصه نفوذ فردی دشمن برنامه‌ریزی‌های فراوانی انجام داده و به دنبال ورود به عرصه تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری کشور است.

مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با بیان اینکه دشمن در عرصه نفوذ به دنبال ایجاد تغییر در منطق محاسباتی مسئولان و به انحراف کشیدن آن است، خاطرنشان کرد: چند سالی است که مقام معظم رهبری موضوع اقتصاد مقاومتی را مطرح کرده و بر ضرورت تحقق آن برای بهبود شرایط اقتصادی تأکید کرده‌اند اما این موضوع تنها در حد دستورالعمل و بخشنامه‌های ابلاغی به دستگاه‌های اجرایی باقی مانده است، این همان ایجاد تغییر در منطق محاسباتی مسئولان است.

وی تصریح کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون دو طیف و نگاه در کشور حاکم بوده است، یک نگاه بر آرمان‌های انقلاب و امام راحل تاکید داشته و در جهت تداوم راه امام گام بر می‌دارند، در مقابل طیف دوم تنها به غرب نگاه دارند و چشمشان به ارتباط با اروپا و آمریکا است.

مقدم‌فر با اشاره به در پیش بودن 2 انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: این دو انتخابات در اسفندماه امسال به طور همزمان برگزار می‌شود که باید به این موضوع توجه کرد چراکه بنا به فرموده مقام معظم رهبری دشمن برای نفوذ در عرصه انتخابات برنامه‌ریزی گسترده‌ای انجام داده است.

وی ادامه داد: اقدام غلط عربستان در قطع ارتباط با ایران بدون شک به‌نفع رژیم صهیونیستی است و قطعاً ایجاد تنش در منطقه اهداف خصمانه غرب را تضمین می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی که جوانان و اندیشمندان اروپایی و غربی از لیبرال دموکراسی ناامید شده‌اند، نامه‌های مقام معظم رهبری خطاب به جوانان غربی الگوی اسلام را به آنان عرضه کرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها