خبرهای داغ:
نماینده مردم بهار و کبودر اهنگ در مجلس شورای اسلامی با انتقاد مطرح کرد

جایگاه نامناسب فوتبال در کشور/ آکادمی‌های فوتبال یا ویترین باشگاه‌های کشور

نماینده مردم بهار و کبودر اهنگ در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت کنونی فوتبال کشور گفت: فوتبال در کشور جایگاه مناسبی ندارد.
کد خبر: ۸۶۱۷۶۳۳
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، محمدعلی پورمختار در دومین همایش تجلیل از برترین‌های فوتبال شهرستان بهار اظهار داشت: باید نگرش‌های جدی‌تری را در بین استعدادهای ذاتی ورزش داشته باشیم.

وی با تأکید بر توجه ویژه به بحث آکادمی و مدارس فوتبال خاطرنشان کرد: این امر در پیشرفت فوتبال مؤثر است در حالی که آکادمی‌های فوتبال به ویترین باشگاه‌های کشور تبدیل شده است.

نماینده مردم بهار و کبودر اهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت ورزش بیان کرد: امروزه ورزش یکی از اموری است که به عناوین مختلف در جهان مطرح شده و گروه زیادی به اشکال گوناگون با آن سرو کار دارند.

وی افزود: وزارتخانه‌ها و ادارات ورزشی فراوانی تاسیس شده و مخارج زیادی صرف ورزش، احداث استادیوم‌ها، مجتمع‌ها و باشگاه‌های ورزشی و نیز تهیه وسائل و لباس‌های ورزشی و یا تماشای مسابقات ورزشی می‌شود.

پورمختار با انتقاد از وضعیت کنونی فوتبال کشور و با بیان اینکه فوتبال در کشور جایگاه مناسبی ندارد، بیان کرد: منابع عظیمی که در اختیار فوتبال گذاشته می‌شود باید مثمر ثمر واقع شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات