خبرهای داغ:
حجت الاسلام مهدوی ارفع:

امام خمینی (ره) گفت ما آمریکا را زیر پا له می کنیم!

خبرگزاري بسيج: حجت الاسلام مهدوی ارفع در مراسم بزرگداشت شهید شیخ نمر باقر النمر با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی، ایران حاضر بود چندین برابر پول سیم خاردار را به دلالان خارجی بدهد و آن را خریداری کند، افزود: درهمان موقعیت، امام می گفت که روزی می رسد که پرچم "لا اله الا الله" در سراسر جهان افراشته می شود و ما آمریکا را زیر پا له می کنیم.
کد خبر: ۸۶۱۷۶۲۷
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان، حجت الاسلام مهدوی ارفع در مراسم بزرگداشت شهید شیخ نمر باقر النمر با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی، ایران حاضر بود چندین برابر پول سیم خاردار را به دلالان خارجی بدهد و آن را خریداری کند، افزود: درهمان موقعیت، امام می گفت که روزی می رسد که پرچم "لا اله الا الله" در سراسر جهان افراشته می شود و ما آمریکا را زیر پا له می کنیم.

این کارشناس مذهبی تصریح کرد: امام خمینی (ره) به ما فهماند که هرچه جبهه حق تنهاتر شود، خالص تر شده و به خدا نزدیک تر می شود و می تواند در برابر دنیای کفر و بی خدا بایستد.
وی با اشاره به اینکه بشریت، حیات معنوی و انسانی خود را تا ابد مدیون زحمات امام خمینی (ره) است، گفت: امثال شیخ نمر و شیخ زکزاکی، یک تار نخ عبای امام راحل هستند.

مهدوی ارفع یادآور شد: یکی از اتهاماتی که عربستان به شیخ نمر وارد کرد، این بوده که وی اعلام کرده بود که راهی به جز تشکیل حکومت اسلامی در عربستان با مدل ولایت فقیه نداریم.

این کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه شیخ نمر در گذشته از شاگردان مرجع انگلیسی صادق شیرازی بود، بیان داشت: از برکات شهادت وی این است که مشخص کرد که این آقایان، به اسم اهل بیت و با پول سازمان جاسوسی انگلیس درتلاش هستند تا امت اسلام را تضعیف و اسرائیل را تقویت کنند، ولی درقبال قتل عام کودکان یمن و شهادت شیخ نمر واکنشی نشان نمی دهند.

وي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به اینکه درطول تاریخ همواره جریان حق و باطل درتقابل یکدیگر بوده اند، ابراز داشت: در قبال حق و باطل افراد به سه گروه همراهی کننده باطل، نظاره گر و سازش گر و مدافع حق تقسیم می شوند.
وی با بیان اینکه ماجرای شهادت انسان های آزاده ای که در دوران جاهلیت مدرن و تلاقی نظام زر و زور و تزویر هنوز هم ابوذرگونه ندای حق را فریاد می زنند، حرف جدیدی نیست، گفت: از گذشته تا به امروز همواره، افرادی بوده اند که تاب و تحمل شنیدن حرف مظلوم را ندارند و دیگران را به سازش توصیه می کنند.
این کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی نظام سلطه کمر همت بسته است تا ریشه حق را بزند، تأکید کرد: تمام دشمنانی که در موقعیت آسایش به یکدیگر رحم نمی کنند، امروز برای مبارزه با جبهه حق، هم پیمان شده اند.
وقایع امروز کشورهای اسلامی؛ امتداد راه مردم ایران
وی با اشاره به اینکه ندای ملکوتی امام خمینی (ره) که مبتنی بر مکتب توحیدی بود در سال 57 به مردم ایران رسید و کشور و منطقه را متحول کرد، بیان داشت: وقایع امروز عربستان و یمن و دیگر کشورهای اسلامی هم امتداد هم راهی است که مردم ایران 36 سال قبل رفتند.
مهدوی ارفع یادآور شد: در زمانی که مراجع تقلید حوزه علمیه نجف تنها به بیان مباحث فقهی فردی مثل طهارت می پرداختند، امام خمینی (ره)، مبحث ولایت فقیه را تدریس می کرد.
این کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره)، طعم شیرین پیروزی درعین کمی نیروها و امکانات را به جهانیان نشان داد، گفت: آن روزی که ایشان، مبارزه را شروع کرد، عده ای از دوستان و همقطاران او می گفتند که "این مرد می خواهد در بیابان کشتی بسازد."
وی یادآور شد: امام خمینی (ره) در شدیدترین مشکلات هم از بالا به مسائل، نگاه می کرد و حرف های امیدوارانه می زد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار