خبرهای داغ:
بیانیه بسیج طلاب و روحانیون استان همدان در پی شهادت آیت‌الله النمر؛
در بیانیه بسیج طلاب و روحانیون استان همدان در پی شهادت آیت‌الله النمر آمده است: شهادت این عالم بزرگ بار دیگر نشان داد که سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشری، فرمایشی عمل می‌کنند و تصمیم گیرنده این سازمان‌ها کشورهای مستکبری هستند.
کد خبر: ۸۶۱۷۶۲۰
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بسیج طلاب و روحانیون استان همدان در پی شهادت آیت‌الله شیخ نمر باقرالنمر توسط آل سعود جنایتکار بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنقَلَبٍ يَنقَلِبُونَ

خبرمولمه و تلخ شهادت آیت الله شیخ نمر باقرالنمر، مجاهد فی سبیل الله، عالم بلندپایه و منتقد صریح الهجه، به دست ایادی صهیونیسم بار دیگر پرده ازچهره نفاق‌آلود رژیم آل سعود برداشت و حقیقت در مورد حاکمان عربستان سعودی بیش از گذشته برای جامعه بشری به خصوص امت بزرگ اسلام آشکار شد و ناخواسته این اقدام دیکتاتور خام‌اندیش و مزدوران آل‌سعود به شعله‌ور شدن آتش قیام مردم انقلابی عربستان و جهان اسلام و موج بیداری اسلامی در اقصی نقاط جهان انجامید.

حاکمان سفاک عربستان با وحشیگری تمام بخاطر ترس از موج اعتراضات بیداری اسلامی این کار غلط را انجام دادند حال آنکه شهادت آیت الله نمر آتش اعتراضات مردم را بیش از پیش روشن خواهد کرد و قطعاً خون این شهید و یارانش به ثمر خواهد نشست و حاکمیت سعودی صهیونیستی از بین خواهد رفت چون پیروزی اهل حق از وعده‌های حتمی الهی است و تحقق آن انکارناپذیر می‌باشد.

شهادت این عالم بزرگ بار دیگر نشان داده است که سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشری، فرمایشی عمل می‌کنند و تصمیم گیرنده این سازمان‌ها کشورهای مستکبری هستند که از این اقدامات حمایت می‌کنند.

کشورهایی دم از حقوق بشر می‌زنند که موجب نا امنی سوریه، یمن، جنوب لبنان، فلسطین، عراق و... شدند. درحالی که هنوز و پس از گذشت چندین ماه پیکر برخی از جانباختگان حادثه تلخ منا شناسایی نشده که البته این نیز بی‌کفایتی دولت عربستان را نمایان می‌کند، آل سعود ملعون بار دیگر دستانش را به خون بی‌گناهی آلوده کرد تا همه، این دشمن بزرگ و واقعی اسلام و مسلمانان را بشناسند.

هر انسانی با لحظه‌ای درنگ و تأمل بر اقدامات وحشیانه و جنایت‌های ددمنشانه این رژیم ملعون همچون آتش افروختن بر سر مردم مظلوم و بی‌دفاع در یمن، کمک‌های همه جانبه به تروریست‌ها و قاتلین در سوریه و عراق، کمک به ایجاد جنگ‌های قومیتی در منطقه و در میان مسلمانان، کشتن مسلمانان آن هم در لباس احرام و امروز هم اعدام وحشیانه این عالم شیعی و هزاران عمل غیرشرعی و خرابکارانه، به راحتی متوجه می‌شود که این رژیم تنها برای ضربه زدن به اسلام ناب محمدی و تفرقه‌افکنی در میان مسلمانان برانگیخته شده است.

بدون شک خبر شهادت عمارگونه شیخ عظیم الشان و عالم جلیل القدر آیت الله شیخ نمر باقرالنمر تأسف و تأثر همه آزادگان را برانگیخت. آن عالم عزیز و آن بنده خوب خدا شاگرد مکتبامام خمینی(ره) بود که فریادهای دشمن‌شکنش هنوز در گوش تاریخ می‌پیچد که فرمود «ما را بکشید، هر چه ما را بکشید، ملت ما بیدارتر می‌شوند» ما طلاب و روحانیون بسیجی استان همدان، اقدام ناپسند حاکمان وحشی سعودی و هم پیمانان مستکبر و صهیونیستی‌شان را محکوم می‌کنیم و اعلام می‌داریم که موج بیداری اسلامی پویاتر از قبل برای نابودی تفکر وهابیت و همچنین استکبار ادامه خواهد داشت و ان شاء الله موجب آزاد شدن همه مردم بی گناه و مسلمانان در سرتاسر جهان خواهد شد.

از دولت محترم و دستگاه دیپلماسی کشورمان هم می‌خواهیم از ظرفیت کشورهای مسلمان و جنبش غیر متعهدها برای محکومیت قاطع این کار غلط استفاده و اقدام نماید.

بسیج طلاب وروحانیون استان همدان- دی ماه 1394

ارسال نظرات