خبرهای داغ:
پيام امام جمعه در پي شهادت شيخ نمر؛

انتقام شيخ نمر از رژيم سعودي گرفته مي شود!

خبرگزاري بسيج: آمریکا با اطلاع و حمایت از این اقدام قصد راه اندازی جنگ بین شیعه و سنی دارد اما بیداری اسلامی همچنان ادامه دارد و مسلمانان دشمن اصلی خود را می شناسند ضمن اینکه شهادت این مجاهد شهید احیاگر نهضت اسلامی در منطقه خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۱۷۶۱۸
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
يه گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان، آمریکا با اطلاع و حمایت از این اقدام قصد راه اندازی جنگ بین شیعه و سنی دارد اما بیداری اسلامی همچنان ادامه دارد و مسلمانان دشمن اصلی خود را می شناسند ضمن اینکه شهادت این مجاهد شهید احیاگر نهضت اسلامی در منطقه خواهد شد.

 

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:


انا لله و انا الیه راجعون

با کمال تأسف و تأثر رژیم سفاک و خون آشام سعودی پس از کشتن هزاران انسان بی گناه در یمن ، این بار دست کثیف خود را به خون یکی از بندگان بی‌گناه، مظلوم و آزاده یعنی آیت الله شیخ نمر و ۴۶ نفر از بیگناهان در بند آغشته کرد .

 

بی شک این جنایت از رژیمی که کانون فتنه و تکفیر در جهان و حامی ترور ، جنایت و حرکت های ضد اسلامی و ضد انسانی است بعید نبود اما جای تردید برای کسانی که در این قضیه شک داشتند باقی نگذاشت .

 

قطعا پیامدهای این جنایت هولناک برای این رژیم بسیار سنگین خواهد بود ، این حرکت سعودی های جنایتکار که عمق بی‌تدبیری را نشان می‌دهد نوعی انتقام گیری از شکست های اخیرشان در کشورهای منطقه بود اما با این عمل راه نابودی خودشان را هموار کردند و قطعا انتقام شهادت آیت الله شیخ نمر این عالم مبارز گرفته خواهد شد و پاسخی دندان شکن دریافت خواهند کرد .

 

آمریکا با اطلاع و حمایت از این اقدام قصد راه اندازی جنگ بین شیعه و سنی دارد اما بیداری اسلامی همچنان ادامه دارد و مسلمانان دشمن اصلی خود را می شناسند ضمن اینکه شهادت این مجاهد شهید احیاگر نهضت اسلامی در منطقه خواهد شد.

 

انتظار می‌رود دولت جمهوری اسلامی ایران و کشورهای اسلامی نیز واکنش لازم و در خور این موضوع داشته باشند و علمای جهان اسلام از این فرصت جهت یکپارچه کردن امت اسلام علیه حکام جاهل این رژیم ضد اسلامی نهایت استفاده را ببرند.

 

اینجانب نیز ضمن محکوم کردن این جنایت هولناک شهادت این روحانی شهید و بزرگوار را به مقام معظم رهبری ، مراجع معظم تقلید ، حوزه های علمیه ، شیعیان ستمدیده عربستان ، مردم استکبار ستیز ایران اسلامی و به خانواده ایشان تبریک و تسلیت گفته، ترفیع درجات آن شهید را از خداوند متعال مسئلت دارم.

ارسال نظرات