خبرهای داغ:
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی:

حال فعلی افراد برای ملت ملاک است نه خدمات سابق آنان به انقلاب

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت:حال فعلی افراد برای ملت ما ملاک است نه اینکه آنها روزگاری چه خدماتی داشته اند. امروزه عده ای با اعمال نادرست خود تمام خواسته های شهدا را زیر سوال می برند.
کد خبر: ۸۶۱۷۶۱۷
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین پژمان فر که خود دیده بان یگان ادوات در دوران دفاع مقدس بوده است؛ صبح امروز در یادواره شهدای ادوات و زره ای استان اظهار کرد: پیامبر(ص) در بین بدترین انسان ها در دوران جاهلیت عربستان رسالت خودشان را آغاز کردند اما چندی بعد از ظهور اسلام می بینیم که فرهنگ ناب اسلامی در بین آنها تحول ایجاد می کند.

وی عنوان کرد: این گفتمان اسلامی بود که از آغاز در برابر جاهلیت و ظلم در عربستان ایستاد و موجب ایجاد تحولی شگرف شد. آن زر و زور و جنگ و شمشیر نبود بلکه جریان اسلام ناب در جغرافیای عالم تحول آفرید.

پژمان فر ادامه داد: مهمترین و موثرترین امری که در جغرافیای جهان اسلام گسترش پیدا کرد؛ ایجاد گفتمان اسلام ناب محمدی بود که آن خواسته به حق مردم را در دنیا ترویج داد.

وی خاطر نشان کرد: آن جریانی که به ایران نیز راه باز کرد گفتمان اسلام ناب بود که امروزه در سراسر دنیا به شدت در حال گسترش است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: چرا امروز استکبار جهانی جریان های تکفیری و داعش را گسترش می دهند دلیلش این است که از گسترش اسلام ناب در دنیا جلوگیری کنند.

وی افزود: امروز جریان اسلام ناب در دنیا گرایش شدیدی ایجاد کرده است و دشمنان به شدت از این امر واهمه دارند بنابر این با ایجاد داعش و گروه های تکفیری می خواهند جریان اسلام هراسی در دنیا راه بیندازند.

دیده بان یگان ادوات در دوران دفاع مقدس گفت: امروز مردم ایران اسلامی به برکت خون شهدای گرانقدر در راه حفظ ارزش های اسلام ناب محمدی در دنیا پیشتاز هستند.

وی با بیان اینکه امروز تمام مردم دنیا به سمت اسلام ناب آغوش خود را باز کرده اند عنوان کرد: مردم سراسر دنیا نه فقط مردم خاورمیانه و آسیا بلکه مردم در آفریقا به سمت گفتمان اسلام ناب گرایش دارند.

پژمان فر اظهار کرد: موجی در دنیا ایجاد شده است که خواسته خداوند است و آغازگران این تحول و دگرگونی در عالم شهدا هستند و پیروزی حق بر باطل به زودی به دست صاحب اصلی آن می رسد.

وی یادآور شد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران با تمام توان هر کاری می توانستند از جمله 8 سال دفاع مقدس، تحریم ها و بلوکه کردن پول ها و سرمایه های ایران و غیره علیه این انقلاب انجام دادند.

دیده بان یگان ادوات در دوران دفاع مقدس گفت: جریان های نفوذی نیز از ابتدای انقلاب در ایران حضور داشتند که در واقعه شهادت شهید بهشتی و یارانش و دوران فتنه 88 نیز به صورت واقعی رخ نشان دادند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اسناد فراوانی وجود دارد که از ارتباط سران فتنه با سرویس های جاسوسی دشمن خبر می دهد افزود: امروز جریان شبکه نفوذ بسیار شدید تر از گذشته وارد میدان شده است.

وی متذکر شد: چون امروز دشمنان خود را در شرایط بسیار نگران کننده می بینند می خواهند به هر طریقی راه خود را برای نفوذ در ارکان تصمیم گیری نظام باز کنند تا از این طریق کسانی که بر سکوی نمایندگی مجلس قرار می گیرند سخن آنان سخن استکبار شود.

پژمان فر ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند " امروز جریانی به عنوان شرق نداریم و دنیا در مسیر یک پیچ تاریخی قرار گرفته است" عربستان در آینده ای نزدیک آبستن بسیاری از حوادث ناگوار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: رفتار دیوانه وار آل سعود یعنی این رژیم هیچ امیدی به آینده خود ندارد و این برای جامعه اسلامی امیدوار کننده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آیا دشمنی آمریکا با ما از سر ترحم است یا واقعی است ؟ تصریح کرد: نگذاریم که دنیا با ما بد شود بر سر اینکه عده ای تند رو با اعمال نادرست، خود را مدافع حق و اسلام می دانند.

وی تاکید کرد: باید همواه خاطرات شهدا را بگویم و مطابق با خواسته های شهدا عمل کنیم در دوران جنگ جوان 16 ساله مانند شهید کریمی را در رسته ادوات داشتیم که احوالات و اکتشافات او در حد یک عالم بالا بود.

پژمان فر با بیان اینکه حال فعلی افراد برای ملت ما ملاک است نه اینکه آنها روزگاری چه خدماتی داشته اند گفت: امروزه عده ای از سر غرض یا روی مرض با اعمال نادرست خود تمام خواسته های شهدا را زیر سوال می برند.

وی یادآور شد: روزی این ملت شعار درود بر سه یار وفادار انقلاب را سر می دادند اما امروز آقای هاشمی رفسنجانی که روزی بر اثر شکنجه در دوران انقلاب هفته ای بی هوش بود سخنانی از او می شنویم که به اصول انقلاب ما خدشه وارد می کند. آقای هاشمی از شورای رهبری و نظارت بر رهبری سخن می گوید .

دیده بان یگان ادوات در دوران دفاع مقدس ادامه داد: مردم ایران همواره هوشیارند زیرا برای این انقلاب هزینه های سنگینی داده اند و رمز پیروزی ملت ما ارتباط مردم و رهبری بوده و هست.

وی اظهار کرد: با هوشیاری کامل به ملاک، میزان، شرایط و مسائل انتخابات توجه کنیم زیرا رهبر انقلاب همچنان موضوع فتنه را تاکید و گوشزد می کنند زیرا ابعاد فتنه برای ایشان به خوبی روشن است.

پژمان فر خاطرنشان کرد: جریان فتنه برای انتخابات به ویژه برای خبرگان رهبری توطئه دارند و دقت کنیم به کسانی که در فتنه 88 نقش داشتند یا ساکت ماندند اعتماد نکنیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها