مادر شهید ناصر عمرانی گفت: : ناصر جانش را فدای انقلاب و رهبرش کرد و چون عاشق و دلباخته رهبر بود راهش را خود انتخاب کرد و ما تنها یک وظیفه داریم و آن ادامه دادن راهی است که ناصر و ناصر ها پیش پای ما گذاشته اند.
کد خبر: ۸۶۱۷۵۹۹
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج درتنگستان،مادر شهید ناصر عمرانی در سالگرد شهادت فرزندش گفت: من به شهیدم افتخار می کنم و  برای سر افرازی انقلاب و رهبر معظم هر روز دعا می کنم.

وی گفت: بعد از شهادتش همه ایام او را در کنار خود احساس کردم و امروز که بیشست و نه سال از شهادتش می گذرد یک لحظه هم او را دور از خود ندیدم.

او می گفت: همه شب های جمعه به یاد ناصر و تمام شهدا دعای کمیلمان برگزار می شود و هرگز و هیچ هفته ای نیست که آن را فراموش کرده باشیم.

مادر شهید می گفت: ناصر فدای انقلاب و رهبرش شد و چون عاشق و دلباخته رهبر بود  راهش را خودش انتخاب کرد و ما نیز تنها یک وظیفه داریم  و آن  ادامه دادن راهی است که ناصر پیش پای ما گذاشته است.

سالگرد شهادت شهید والا مقام ناصر عمرانی از شهر اهرم تنگستان در حالی برگزار شد که خانواده معظم این شهید برای بیست و نهمین بار یاد شهید گلگون کفنشان را گرامی می داشتند.

در کنار برادران و خواهران شهید و مادر شهید ناصر عمرانی امروز کارکنان سپاه تنگستان با حضور در منزل این شهید والا یاد و نامش را گرامی داشتند. 


ارسال نظرات