شهرستان های بانه و کامیاران رتبه های برتر را در اجرای برنامه های بسیج دانش آموزی و فرهنگیان کسب نمودند.
کد خبر: ۸۶۱۷۵۸۴
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در مراسمی با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس استان، مدیرکل آموزش و پرورش، معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس و مسئولین کمیته های هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان شهرستان ها و مناطق استان از خادمین شهدا و راهیان نور دانش آموزی استان کردستان تجلیل به عمل آمد.

در این نشست سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: مردم استان کردستان در انقلاب اسلامی با پیشینه بسیار خوب، ولایت مداری و روحیه ایثارگری به پیروزی رسیدند و تقدیم 5هزار و 430 شهید به انقلاب اسلامی مصداق آن می باشد.

سرهنگ رجبی با بیان اینکه کشور ما در عرصه گسترده جنگ فرهنگی قرار دارد؛ گفت: راهیان نور جامع ترین و ماندگارترین عرصه برای مبارزه با جنگ نرم دشمنان است چراکه برگزاری اردوی راهیان نور در تربیت نسل آینده کشور اثر مستقیم داشته و آینده کشور ما دست همین دانش آموزان است.

در ادامه رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان نیز ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و زحمات کمیته های هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق و کسب رتبه برتر کشوری؛ ابراز امیدواری نمود با تلاش و جدیت بیش تر شاهد موفقیت چشمگیر استان در عرصه بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان باشیم.

رضا خضری مدیر آموزش و پرورش بانه که به عنوان مدیر برتر در کمیته های هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان آموزش و پرورش شهرستان ها انتخاب شده بود در سخنانی به بیان اهم فعالیت ها و اقدامات آموزش و پرورش شهرستان در حوزه بسیج فرهنگیان و دانش آموزان پرداخت .

در پایان از شهرستان ها و مناطق برتر استان در اجرای برنامه های بسیج دانش آموزی و فرهنگیان و همچنین خادمین شهدای و راهیان نور دانش آموزی تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکر در میان شهرستان های استان، شهرستان بانه رتبه اول و شهرستان کامیاران رتبه دوم و نیز در میان مناطق استان، منطقه زیویه رتبه برتر را در اجرای برنامه های بسیج دانش آموزی و فرهنگیان کسب نمودند.

ارسال نظرات