به مناسبت شهادت آیت‌الله نمر طلاب و روحانیون وبسیجیان در حوزه علمیه عنبرآباد تجمع اعتراض‌آمیزی انجام دادند و کمپین اعتراض آمیزی در اقدام جاهلانه رژیم آل‌سعود صورت دادند.
کد خبر: ۸۶۱۷۵۶۱
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: بسیجیان و طلاب عنبرآباد کرمان کمپین اعتراضی نسبت به اعدام شیخ نمر تشکیل دادند.در این تجمع، طلاب علوم دینی ضمن محکومیت جنایت آل سعود در اعدام آیت الله شیخ باقر النمر و تنی چند از آزادیخواهان عربستانی، از جهان اسلام جهت سکوت نکردن در برابر این ظلم فاحش دعوت بعمل آوردند.

در پایان این تجمع از سوی اساتید و طلاب حوزه علمیه عنبرآباد بیانیه ای بدین شرح صادر شد.

بسم الله الرحمن الرحیم

یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

اقدام جنون آمیز و پلید رژیم منحوس آل سعود در به شهادت رساندن اسوه رسادت و ایستادگی در مقابل ظلم و تبعیض، علامه شیخ باقر النمر، از توطئه آمیزترین عملکرد دیکته شده رژیم صهیونیستی برای شدت بخشی تفرقه بین امت اسلامی و اختلاف افکنی بین مسلمانان عربستان بود که ان شاء الله و به فضل خداوند رحمان همچنین به برکت خون پاک شهیدان از جمله شهید باقرالنمر ناکام و با هوشمندی و وحدت رویه مسلمانان جهان عملکرد معکوسی در صحنه ی جهان اسلامی هویدا خواهد ساخت.

این اقدام مزبوحانه رژیم مرتجع و تروریست پرور سعودی در به شهادت رساندن آیت الله شیخ باقر النمر، مصداقی از نقض آشکار حقوق بشر و آزادی بیان بوده و نشان داد بنیان این جنایات، تفکر وهابیت و جریان تکفیری ـ سلفی است که در خاورمیانه گروهک تروریستی داعش پرچمدار آن می باشد.

شکست های کنونی آل سعود در صحنه های حمایت از تروریسم، تجاوز و جنگ بر علیه مردم یمن، همچنین ناکارآمدی در پشتیبانی از رژیم آل خلیفه برابر انقلاب خروشان مردم بحرین، از دلایل ارتکاب این جنایت بزرگ قلمداد می شود و بدون شک دست پلید سردمداران نظام سلطه و صهیونیسم و پیاده نظام های منفور و پلید آنان در سرزمین عربستان نمایان شده است و ان شاء الله هرگز وحدت اسلامی بویژه وحدت مردم مسلمان عربستان اعم از شیعه و سنی از بین نخواهد رفت.

جهان بداند بدون شک، با وحدت مسلمین واقعی، رژیم منحوس و نامشروع سعودی هزینه ی این کارناثواب و غیر اسلامی را خواهد پرداخت و ان شاء الله مصداق این آیه شریفه (فَإِذا جاءَ وَعْدُ أُولاهُما بَعَثْنا عَلَیْکُمْ عِباداً لَنا أُولی‏ بَأْسٍ شَدیدٍ فَجاسُوا خِلالَ الدِّیارِ وَ کانَ وَعْداً مَفْعُولاً) خواند شد.

ما طلاب حوزه علمیه امام هادی(علیه السلام) عنبرآباد ضمن محکوم کردن آل سعود و وهابیت ملعون در اقدام اعدام و به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر باقر النمر، از همه سازمانها و نهادهای بین المللی مدعی حقوق بشر می خواهیم تا با پرهیز از رفتار متناقض و دوگانه، در مقابل این جنایت سبوعانه بموقع موضع خویش را مشخص کرده و با محکوم نمودن آن به وظیفه خود عمل نماید.

در پایان ضمن تبریک و تسلیت شهادت آیت الله نمر باقر النمر به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی)، امت اسلام و حوزه های علمیه سراسر جهان اعتراض فراگیر آحاد جوامع اسلامی و نیز حق طلبان آزادیخواه عالم علیه آل سعود را خواستاریم.

بی شک با یاری و نصرت خداوند متعال ان شاء الله و تعالی خون پاک این شهید والامقام، و دیگر شهدای دیروز، وحدت امت اسلامی را بیش از پیش تقویت کرده و با طنین انداز شدن پیام راستین و آگاهی بخش شیخ باقر النمر در جای جای سرزمین وحی، پرچم مقاومت و مبارزه به دستان جوانان باشعور و غیور عربستانی برافراشته خواهد شد و در آینده ای نزدیک انتقام سختی از جنایتکاران آل سعود گرفته و سقوط و فروپاشی پایه های این رژیم تروریست پرور، منفور و ضد اسلام را رقم خواهد زد ان شاء الله.

الَّذینَ أُخرِجوا مِن دِیارِهِم بِغَیرِ حَقٍّ إِلّا أَن یَقولوا رَبُّنَا اللَّهُ وَلَولا دَفعُ اللَّهِ النّاسَ بَعضَهُم بِبَعضٍ لَهُدِّمَت صَوامِعُ وَبِیَعٌ وَصَلَواتٌ وَمَساجِدُ یُذکَرُ فیهَا اسمُ اللَّهِ کَثیرًا وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزیزٌ

صدق الله العلی الظیم

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

ارسال نظرات