خبرهای داغ:

برگزاری 40 گفتمان دینی در اجلاس سراسری نماز

در بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز ۴۰ گفتمان دینی توسط کمیته علمی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۱۷۴۷۷
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز در جلسه کمیته علمی این اجلاس که در سالن تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، مقرر شد: ۴۰ گفتمان برای دانش آموزان، دانشجویان و عموم مردم در فضای نمایشگاهی با موضوع نماز پیش بینی و اجرایی شود.

معصومی فر مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز افزود: ۹ موضوع با محور نماز شامل آثار نماز در سلامت اجتماعی، نماز و جوانان، آثار سبک شمردن نماز، نماز در اول وقت، شرکت در نماز جماعت مسجد، نماز و سلامت روانی فرد و خانواده، حضور قلب در نماز، شیوه جذب جوانان به مسجد و نماز، جایگاه نماز در مسیر بندگی و عبودیت و سیره پیامبر اعظم در اقامه نماز در گفتمان های دینی مورد توجه است.

مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز بیان داشت: در نشست کمیته علمی این اجلاس مقرر شد: از اساتید برجسته حوزه نماز قم و تعدادی هم از استان به عنوان سخنران، استفاده شود.

معصومی فر افزود: در این جلسه در خصوص حضور دانش آموزان در برنامه های اجلاس، تامین وسیله نقلیه برای انتقال بازدیدکنندگان به نمایشگاه نماز، ارائه دیدگاههای جدید و ابتکاری در اجلاس، تسهیل در حضور گروههای مختلف جامعه در برنامه های اجلاس نیز تبادل نظر شد.

لازم به ذکر است که ۳۰ گفتمان در شهرستانها و ۱۰ گفتمان در مرکز استان پیش بینی شده که برای گروههای مختلف اجرا می شود.

 

1001/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار