خبرهای داغ:
برگزاری بزرگداشت روز قشر بسیج رسانه اصفهان؛

تجلیل از خانواده شهدای رسانه و مدافع حرم

خبرگزاری بسیج: به مناسبت بزرگداشت روز قشر بسیج رسانه که مصادف است با شهادت خبرنگار شهیدغلامرضا رهبر، مراسمی با حضور اصحاب رسانه اصفهان و خانواده های معظم شهدای رسانه و مدافع حرم برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۱۷۴۷۴
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اصفهان، به مناسبت بزرگداشت روز قشر بسیج رسانه که مصادف است با شهادت خبرنگار شهیدغلامرضا رهبر، مراسمی با حضور اصحاب رسانه اصفهان  و خانواده های معظم شهدای رسانه و مدافع حرم  برگزار می شود.

رضا صفری، رئیس بسیج رسانه اصفهان در این باره گفت: مراسم ویژه بزرگداشت بسیج رسانه استان با سخنرانی آیت‌الله طباطبائی‌نژاد، نماینده ولی‌فقیه در اصفهان با موضوع «اخلاق رسانه‌ای لازم برای انتخاب اصلح» برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این همایش در محل صدا و سیمای مرکز اصفهان برگزار می شود؛ در حاشیه این برنامه نیز نخستین نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه برای مدیریت افکار عمومی در انتخابات پیش رو نیز در همان روز برگزار می‌شود. 

مقرر شده در این همایش از پیشکسوتان رسانه، عکاسان و خبرنگاران برگزیده و همچنین خانواده های معظم شهدا رسانه و شهدای مدافع حرم تجلیل به عمل آید.

گفتنی است، این همایش روز  یکشنبه بیستم دی ماه 1394 در سالن همایش  صدا و سیمای مرکز استان اصفهان از ساعت 9 صبح الی 12 برگزار می گردد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار