بسیج دانشجویی دانشگاه‌های چالدران در پي شهادت شيخ نمر باقرالنمر توسط رژیم آل سعود بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۶۱۷۴۶۴
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، متن بیانیه به این شرح است:

بسمه تعالي

مبلغان ماجراجوی فتنه و منادیان خام اندیش تفرقه در میان مسلمانان، دست به جنایتی دیگر آلودند. اعدام روحانی آگاه و انقلابی، شیخ نمر باقر النمر، به دست حاکمان ضد عقل سعودی، نماد خباثت، بی عدالتی، حق ستیزی، خودمحوری، نامسلمانی، ستمگری و نفرت کور این مدعیان دروغین اسلام از حق و حقیقت است.

هواپرستان فاسد سعودی، این شهید بیداری اسلامی را، که در راه احقاق حقوق مشروع شیعیان و نفی تبعیض می کوشید، به تلاش برای برهم زدن امنیت و ایجاد فتنه محکوم کردند. عجبا! کار جهان مدرن به کجا رسیده است؟! نظامی که خود در حمایت از خونریزان داعشی، انگشت نمای عالم و آدم است؛ نظامی که در ایجاد و حشت و ترور در عراق و سوریه، لبنان و یمن، رسوای خاص و عام است؛ نظامی که دست داشتنش در تروریسم دولتیِ بحرین و حمله به بیمارستان ها و مدارس و مردم بی پناه یمن و نابودی زیرساخت های آن کشور، از او یک جنایتکار جنگی تمام عیار ساخته است، دم از امنیت می زند و در پی دفع فتنه است!

دریغ که شهادت مظلومانه شیخ نمر در سایه سکوت مجامع مدعی حقوق بشری انجام می شود و افسوس که وجدان خفته جهان گویا این حقیقت آشکار را درنیافته است که رژیم ضد مردمی سعودی، با هزینه کردن دلارهای بادآورده از منابع نفتی، دهان دنیا را بسته و سکوت مجامع جهانی را خریده است. اینک و در سایه این سکوت سنگین، گروهی که کارنامه سیاهشان، مصداق بارز افساد فی الارض است، با ریختن خون بی گناهان، آشکارا از تمام مرزهای اخلاقی و انسانی عبور کرده اند. به شهادت رساندن شیخ نمر، سرکوب شیعیان مظلوم آن دیار و دستگیری و حصر رهبران دینی در وضعیتی صورت می گیرد که هنوز درد جانکاه کشتار هزاران حاجی در سرزمین امن الهی، مرهمی نیافته و التیامی ندیده است. براستی امت اسلام از کدام درد شِکوه کند؟

امت اسلام هرگز و هیچ گاه این ددمنشی را از یاد نخواهد برد و حتی به اندازه مثقال ذره ای از خون عزیزانش نخواهد گذشت. بی تردید، این واقعه دردناک، بیداری و آگاهی دینی و انقلابی را برای جامعه اسلامی به ارمغان خواهد آورد و برای بداندیشان نیز ثمری جز رسوایی و انزوای هرچه بیشتر نخواهد داشت. این وقایع خونبار نشان می دهد که دفع شر و محدود کردن این اقلیت، که علاوه بر در دست‌داشتن امور حساس سرزمین وحی، ثروت‌های نجومی حاصل از فروش نفت را بدون حضور هر گونه نظارت مردمی در اختیار گرفته‌اند، رسالت و فریضه امت اسلام است.

دانشجويان و اساتيد دانشگاههاي شهرستان چالدران، شهادت این روحانی مجاهد را به حضرت بقیت الله الاعظم (ارواحنا فداه)،مقام معظم رهبری،مراجع معظم تقلید،حوزه های علمیه و ملت های مسلمان، بخصوص ملت شریف و شیعیان مقاوم سرزمین وحی تبریک و تسلیت می گوید. أَلَا إِنَّ نَصْرَ اللَّـهِ قَرِيبٌ.

ارسال نظرات