خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه شوط:

شهادت آیت الله نمر نشانه تزلزل ارکان حکومت نامشروع آل سعود است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه شوط در مراسم هیئت رزمندگان اسلام با اشاره به شهادت آیت الله شیخ نمر اظهار داشت: شهادت آیت‌الله نمر، آن هم بعد از برگزاری کنفرانس وحدت، نشان‌دهنده آن است که رژیم حاکم در عربستان به مبارزه با وحدت جهان اسلام کمر بسته است که ما باید این بخش از چهره کریه عربستان را بیشتر به جهانیان معرفی کنیم.
کد خبر: ۸۶۱۷۴۶۰
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام کاظم عبدالی در ادامه عنوان کرد: عربستان به ابزاری در دست دشمنان اسلام تبدیل شده است که هدف آن ایجاد کینه در بخش‌های مختلف جهان اسلام است.

وی در ادامه تصریح کرد: آیت‌الله شیخ نمر و همراهانش نه تنها مظلومند و بی‌گناه بلکه هیچ جرمی مرتکب نشدند و بازتاب‌های بسیار منفی اجرای این حکم در بر افروختن آتش کینه جهان اسلام هویدا خواهد شد.

حجت الاسلام عبدالی در ادامه خاطرنشان کرد: آمریکا، عربستان را متولی حقوق بشر اعلام می کند در صورتی که این رژیم بیشترین جنایات را علیه مردم و شخصیت های بی گناه کشورهای منطقه و حتی کشور خود انجام می دهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه شوط در پایان سخنانش تأکید کرد: شیخ نمر تنها به دنبال اجرای عدالت و گستراندن آن بود؛ چرا که در عربستان حقوق شیعیان حفظ نمی‌شود، نباید در کشوری تبعیض علیه افراد وجود داشته باشد، شیعیان نیز باید همانند سایر مردم عربستان از حقوق خود برخوردار باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار