خبرهای داغ:
مادر شهید مسیحی، با تشکر از حضور و توجه مسئولین نسبت به خانواده های شهدا خواستار دیدار با رهبری شد و گفت: برای دیدار با مقام معظم رهبری لحظه ‎شماری می ‎کنم.
کد خبر: ۸۶۱۷۴۵۷
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، همزمان با ایام ولادت حضرت عیسی علیه السلام و به مناسبت سال نو میلادی با رومینا باباخانی مادر شهید مسیحی، هرمز باباخانی و خانواده این شهید والامقام دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کردیم .

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه شهدا آذربایجان غربی با حضور در منزل مادر این شهید، ولادت حضرت عیسی علیه السلام، آن پیامبر الهی را به خانواده اين شهيد بزرگوار تبریک گفت.

وی در این دیدار با بیان اینکه شهدا برگزیدگان خدا هستند و یاد و نام آنها تا ابد جاويدان خواهد بود، اظهار کرد: مسیحیان در طول دوران دفاع مقدس در کنار برادران و خواهران مسلمان برای دفاع همه جانبه از کشورمان ایران در تمامی عرصه ها حضوری پررنگ داشتند و امروز نیز این حضور در صحنه ادامه دارد.

سپهری با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، افزود: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این عمل اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

در این دیدار مادر شهید با بیان خاطراتی از فرزند شهیدش گفت: فرزند من با اشتیاق و آگاهی از شهادت خود در این راه داوطلبانه عازم جبهه های نبرد حق علیه باطل شد علیرغم اینکه می توانست نسبت به شرایط زمان و اوضاع پیش آمده در کشور بی تفاوت باشد.

وی افزود: هرمز هنگام اعزام به جبهه وقتی با مقاومت و اصرار من برای ماندنش مواجه شد، گفت: مادر دوست داری خاک ایران به دست دشمن بیفتد و شما و خواهرم به دست دشمن بیفتید من بخاطر وطنم، برای سرافرازی پرچم ایران می روم و می دانم در این راه شهید خواهم شد.

این مادر شهید با تشکر از حضور و توجه مسئولین نسبت به خانواده های شهدا خواستار دیدار با رهبری شد و گفت: برای دیدن مقام معظم رهبری لحظه شماری می کنم.


ارسال نظرات