خبرهای داغ:
حجت الاسلام مهدوی در جمع پرشور مردم ارومیه:

مردم ایران آماده خلق حماسه تاریخی در انتخابات هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: امروز نظام اسلامی چه دشمنان بخواهند و چه نخواهند جزو چهار کشور قدرتمند و تاثیرگذار جهان است.
کد خبر: ۸۶۱۷۴۵۲
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام محمد مهدی مهدوی در جمع پرشور مردم ارومیه در محکومیت اعدام شیخ نمر توسط آل سعود اظهارداشت: ارتجاع منطقه ای موجب شهادت آیت الله نمر پس از مدت طولانی اسارت شد.

وی با بیان اینکه پیامبر اکرم و ائمه مصومین (ع) در برابر دشمنان با اهدای خون خود ایستاده و از اهداف اسلام دفاع کردند،افزود: راه انبیا و ائمه اطهار امروز توسط افرادی همچون شیخ زکزاکی که با تقدیم فرزندان خود در مقابل دشمنان ایستاد، ادامه دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی نخستین عامل ترس آل سعود از اقدامات شیخ نمر و زکزاکی توسعه دین مبین اسلام عنوان کرد،افزود: 37 سال است دشمنان نظام اسلامی از جمله آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل کشورهای سلطه از نظام اسلامی هراس دارند.

حجت الاسلام مهدوی گفت: دشمنان هشت سال جنگ تحمیلی را به نظام اسلامی تحمیل کردند اما با مجاهدت های مردم این توطئه نیز کارساز نشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی با اشاره به توطئه های دشمنان در عرصه جنگ نرم، خاطرنشان کرد: در سال 88 نیز با راه اندازی فتنه سعی داشتند به اهداف خود نائل شوند.

وی با بیان اینکه سخنرانی بصیرت افزای مقام معظم رهبری در نماز جمعه موجب شد تا مردم سره را از ناسره تشخیص دهند،تصریح کرد: مردم با دانستن اختلاف 11میلیونی فهمیدند که امکان تخلف در انتخابات وجود ندارد.

حجت الاسلام مهدوی افزود: امروز نظام اسلامی چه دشمنان بخواهند و چه نخواهند جزو چهار کشور قدرتمند و تاثیرگذار جهان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: آمریکا و نظام سلطه همه توان خود را در خاورمیانه و غرب آسیا متمرکز کرده است تا به اهداف خود نائل شود.

وی با اشاره به حمایت عربستان، قطر و کشورهای مرتجع غربی از گروه های تکفیری و داعش با کمک استکبار جهانی،گفت: جنگ نیابتی از سوی این گروه ها در منطقه پیگیری شد تا با ایجاد اختلاف در بین مسلمانان ایران هراسی را در جهان گسترش دهند.

حجت الاسلام مهدوی بیان داشت: جبهه استکبار امروز در برابر ایران اسلامی به عنوان پرچمدار اسلام ناب محمدی ایستاده و در مقابل اسلام های مدلی، بدلی و تکفیری و سکولاریزه شده و اسلام افراطیون با تمام قدرت ایستاده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی تصریح کرد: ایران اسلامی با حمایت از مردم غزه و کرانه باختری، لبنان، سوریه و عراق امروز قوی ترین جبهه در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی افزود: امروز عالم گستری اسلام موجب شده تا ایران مرزهای نفوذ خود را تا شمال آفریقا،باب المندب و عدن گسترش داده و گفتمان دینی را رواج دهد.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در سال جاری آماده خلق حماسه تاریخی دیگری در انتخابات هستند،گفت: تمام نقشه و برنامه دشمن این است که نهایت استفاده را از این موضوع داشته و همچون سال 88فتنه گری کند.

وی ادامه داد: ملت مسلمان و همیشه در صحنه نظام اسلامی در صحنه حضور دارند و امروز هم گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

وی بیان داشت: حضور مردم ارومیه در اعتراض به اعدام شیخ نمر برای دشمنان داخلی و خارجی پیام دارد و که اگر امروز رهبری اجازه دهند آثاری از رژیم غاصب صهیونیستی و کشورهای مرتجع عربی اثری باقی نمی ماند.

حجت الاسلام مهدوی گفت: خون پاک آیت الله نمر و جراحت و زخمی شدن زکزاکی و عالم بحرینی شیخ علی سلمان اعلام می کنند همه هستی خود را برای پایداری دین و شریعت اسلام فدا می کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداءآذربایجان غربی با بیان اینکه این جمع نیز برای مسئولان پیام دارد، یادآور شد: فرمایشات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری نقشه راه است و نباید رابطه با کشورهای غربی به مسالمت بیانجامد.

وی افزود:با تمام قدرت در برابر دشمنان و کشورهای مرتجع عربی ایستاده و منفعلانه برخورد نکنند چرا که مردم صاحب انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام مهدوی افزود: نباید اجازه داد به جایگاه رهبری تعرضی صورت گیرد و مرز خودی و غیر خودی مشخص باشد.

ارسال نظرات