علی اشرف خانلری
خبرگزاری بسیج: مسئول بسیج رسانه شهرستان پیشوا با محکوم کردن حکم اعدام شیخ نمر توسط حکام عربستان گفت: حکام آل سعود باید بدانند با اجرای این حکم، حکم نابودی خود را صادر کرده اند.
کد خبر: ۸۶۱۷۴۵۱
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ زندی افزود: ناکامی های رژیم آل سعود در سوریه، عراق، یمن و فاجعه منا و شکست های پی درپی داعش، عقده ای بود که در این دل رژیم جمع شده و به هر طریقی باید خالی می کرد و تنها راهی که برایش باقی مانده بود اعدام شیخ نمر بود که با تلافی کردن و اعدام ایشان به اهداف پوشالی خود رسید.

وی گفت: اعدام رهبر شیعیان عربستان، هزینه سنگینی را برای آل سعود در پی خواهد داشت و درآینده نزدیک با خیزش مردم آزاده عربستان بر علیه سران ظالم آل سعود شاهد فروپاشی حکومت دیکتاتوری سردمداران آل یهود خواهیم بود.

مسئول بسیج رسانه شهرستان پیشوا با اشاره به اینکه دولت عربستان دستورات اربابان آمریکایی و صهیونیستی خود را اجرا می کند، خاطر نشان کرد: کشوری که اقتدار نداشته باشد و برده و زیر دست آمریکا و رژیم صهیونیستی باشد، پایدار نخواهد ماند .

زندی اظهار داشت: پادشاهی آل یهود، به خوبی در پازل نقشه های صهیونیسم جهانی بازی می کند و بهترین دست نشانده و بازیگر در منطقه است.

وی ادامه اداد: مسلمانان باید در مقابل حرکت ننگین دولت عربستان ایستادگی کنند و یک خروش جهانی باید داشته باشند باید همه کشورها این جنایت را محکوم کنند وحکومت آل سعود باید در مقابل خون هایی که به ناحق ریخته است، پاسخگو باشد و به سزای عمل خود برسد.

ارسال نظرات