فرمانده سپاه ناحیه فومن:

حلقات صالحین مستحکم‌ترین سنگر سپاه در برابر دشمن

فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه حلقات صالحین مستحکم‌ترین سنگر سپاه در برابر دشمن است، گفت: جشنواره صالحین در فومن برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۱۷۴۳۱
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۳

سرهنگ فردین میرزاپور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از فومن اظهار کرد: خبرنگاران زبان گویای همه ادارات به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه باید با همکای هم در بازگو کردن اتفاقات کشور و شهرستان تلاش نماییم، افزود: آنچه که توسط سپاه، بسیج و پایگاه‌ها در عرصه فرهنگی به مردم عرضه می‌شود، خبرنگاران زبان گویای ما باشند.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه در جنگ هشت سال دفاع مقدس جوانان این مرز و بوم توانستند با دست خالی در برابر دشمنان تا دندان مسلح در یک جنگ نامتوازن ایستادگی کنند وپیروز شوند، گفت: امروز صلابت کشورمان را مرهون فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم.

سرهنگ میرزاپور با بیان اینکه بعد از جنگ سخت، دشمن دیگر نتوانست در برابر ایران قد علم کند و تهدیداتش دیگر اثر نداشت، تصریح کرد: آنها پس از ناکارآمدی در جنگ سخت با جنگ فرهنگی به جنگ با ایران آمدند.

وی با بیان اینکه در جنگ نرم دشمن با ابزار رسانه‌ای، ماهواره‌ای و حربه‌ها و وسایل مختلف وارده شده است، خاطرنشان کرد: دشمن در این جنگ به صورت نامرئی حضور پیدا کرده است وفقط با بصیرت و آگاهی می‌توان در برابرش ایستادگی کرد.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه در بسیج با رویکرد جدید در عرصه فرهنگی به نام حلقات صالحین وارد شده‌ایم، اظهار کرد: در پایگاه‌های بسیج جوانان خوب و متعهد را به دلیل نهادینه کردن اخلاق دینی و ترویج فرهنگ ایثار وشهادت دور هم جمع کرده‌ایم.

سرهنگ میرزاپور با بیان اینکه جوانان امروز باید همچون جوانان دهه شصت آماده جنگ با دشمن باشند، افزود: باید سنگری بسازیم که دشمنان نتوانند آن را فتح کنند.

 وی با بیان اینکه حلقات صالحین مستحکم‌ترین سنگر سپاه در برابر دشمن است، گفت: امروز این حلقات در برابر جنگ نرم صف‌آرایی می‌کنند که در بسیاری از پایگاه‌های فومن فعال است.

فرمانده سپاه ناحیه فومن تصریح کرد: امروز با استفاده با ابزار صالحین به دشمن ثابت می‌کنیم که جوانان این مرز و بوم تا آخرین قطره خون خود پای ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و اجازه پیروزی در جنگ نرم را به دشمنان نخواهند داد.

سرهنگ میرزاپور با بیان اینکه برای جذب جوانان در حلقات صالحین از طریق رسانه‌های گروهی و فرماندهان پایگاه‌ها تبلیغ می‌شود، خاطرنشان کرد: امروز خود جوانان باید از این حلقات استقبال کنند و سپاه هم با ارائه محصولات فرهنگی در جذب و سازماندهی آنها فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه جشنواره صالحین در فومن برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این مراسم به حلقات نمونه و برتر متربیان و سرگروه‌ها و همچنین برترین سایت‌های صالحین در سطح شهرستان جوایز ارزنده و لوح تقدیر اهدا می‌گردد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار