خبرهای داغ:
مسئول بسیج اصناف شهرستان ملایر گفت: راهبری اقتصاد اسلامی و مقاومتی و مستقل در شرایط فضای کار با حضور منسجم اصناف میسر است.
کد خبر: ۸۶۱۷۳۹۶
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حمید مرادی در جمع اصناف شهرستان ملایر اظهار داشت: بسیج اصناف در همه ادوار نقش تاثیرگذاری به ویژه در هشت سال دفاع مقدس در جامعه داشته و دارد.

وی با بیان اینکه جامعه اصناف امروز به عنوان بزرگترین بخش اقتصادی در کشور فعالیت دارند، افزود: اصناف می‌توانند با سیاست‌ها و برنامه‌های مدون خود علاوه بر فضای کسب و کار، اشتغال و اقتصادمقاومتی را که دغدغه اصلی رهبر معظم انقلاب است، بهبود ببخشند.

مسئول بسیج اصناف شهرستان ملایر گفت: راهبری اقتصاد اسلامی و مقاومتی و مستقل در شرایط فضای کار با حضور منسجم اصناف میسر است.

وی تصریح کرد: در این مسیر اصناف و بازاریان و تمام اتحادیه ها سعی و اهتمام و کوشش خود را به کار خواهند گرفت تا این مهم به خوبی در اجرایی شود.

مرادی با بیان اینکه اصناف باید فرهنگ استفاده از کالای ایرانی را در بین اقشار جامعه گسترش دهند، بیان داشت: هر میزانی که به جامعه اصناف توجه شود به اقتصاد و بالندگی و رشد کشور کمک خواهد شد.

در پایان این مراسم نیز اصناف با سر دادن شعارهای «مرگ بر امریکا» و «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر ال سعود» اقدام آل سعود را در به شهادت رساندن شیخ نمر باقر النمر محکوم کردند و خواستار پیگیری این امر از مراجع حقوق بشری شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات