فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت:راهیان نور جامع ترین و ماندگار ترین کار در جهت مقابله با عرصه گسترده جنگ نرم دشمن است.
کد خبر: ۸۶۱۷۳۸۹
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمدحسین رجبی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از خادمین شهدا و راهیان نور در سنندج اظهار داشت: استان کردستان با مشخصات و ویژگی ها خود از طبیعت زیبا و خوب تا مردمان ولایت مدار و انقلابی و حضور در عرصه دفاع مقدس همزمان در جبهه مقابله با ایادی استکبار که در فکر تجزیه کشور بودند و حضور در عرصه های سیاسی و فرهنگی؛ راهیان نور در طراز خوب و قابل قبول که مصداق آن تقدیم 5 هزار و430 شهید انصار و هزار شهید پیشمرگ کرد مسلمان است، همه ویژگی ها و برند استان محسوب می شوند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: عرصه گسترده کار فرهنگی راهیان نور می تواند تاریخ دفاع مقدس را زنده نگه دارد و مجاهدات سربازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس چه نیروهای مهاجر و چه انصار به وسیله راهیان نور به زائرین منتقل کند.

وی با بیان اینکه ما اکنون در رویارویی تمام عیار با جنگ نرم فرهنگی قرار داریم؛ افزود: راه های متفاوتی برای مبارزه با این ناتوی فرهنگی که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بر آن تاکید فرمودند، وجود دارند و راهیان نور بهترین،جامع ترین و ماندگار ترین کار در جهت مقابله با عرصه گسترده جنگ نرم دشمن است.

وی همچنین از جریان فرهنگی راهیان نور به عنوان اقدامی در جهت مقابله با جریان های ساخته دست دشمنان اسلام نام برد و گفت: این جریان های که برضد اسلام و برخواسته از اتاق فکر دشمن و برای بدنام کردن دین مبین اسلام است؛ راهیان نور می تواند با تربیت صحیح نسل جوان و انتقال ارزش ها و ارمان های اسلام و انقلاب به آنان در مقابله با جریان های ساخته دست دشمن مقابله کند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه با بیان اینکه استان هم میزبان راهیان نور و هم اعزام کننده است افزود: امروز باید این ترازی که با مجاهدت و تلاش ایجاد شده است حفظ شود و هدفگذاری برای رسیدن به رتبه اول کشور باشد.

وی ادامه داد: انتظار از مسئولین راهیان نور دستیابی به تراز نخست کشوری با توجه به تاثیرگذاری در نسل جوان می باشد و در زمینه راهیان نور نیازمند برطرف کردن آسیب‌های موجود هستیم و باید آسیب‌شناسی لازم در این حوزه انجام گیرد.

این مراسم که توسط سازمان اردویی و گردشگری راهیان نور با همکاری سپاه و آموزش و پرورش کردستان در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد؛ در پایان از راویان، مسئولین و دست اندرکاران حوزه راهیان نور و کمیته های برتر شهرستانی تقدیر شد.

ارسال نظرات