حجت الاسلام و المسلمین عاملی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۷۸۳کارآموز قضایی مشغول به تحصیل هستند گفت: در سال آینده نیز ۹۰۰ نفر فارغ التحصیل خواهیم داشت و امیدواریم این ظرفیت استخدامی در برنامه ششم توسعه لحاظ شود.
کد خبر: ۸۶۱۷۲۶۴
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
حجت الاسلام والمسلمین توحید عاملی در مراسم تحلیف کارآموزان قضایی گفت: امروز ۱۳۰ کارآموز قضایی دوره های ۶۹ و ۷۵ قم ۱۰ تبریز و دوره اول اصفهان سوگند تحلیف را به جا می آورند.
وی در خصوص مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دوره های مختلف گفت: ۶۹ نفر از این افراد دارای مدرک کارشناسی ۲۳ نفر کارشناسی ارشد ۵ نفر دکتری و ۳۳ نفر دارای تحصیلات حوزوی هستند.
مدیر کل امور آموزشی قوه قضائیه با بیان اینکه تعداد فارغ التحصیلان کارآموزی در سال ۹۴ ، ۴۲۸ نفر هستند اظهار داشت: علاوه بر این تا پایان سال ۶۵۸ نفر از کارآموزان دوره های مختلف دوره کارآموزی خود را به اتمام می رسانند.
وی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۷۸۳ کارآموز مشغول به تحصیل هستند و ۹۰۰ نفر فارغ التحصیلان سال ۹۵ خواهند بود که امیدواریم این ظرفیت استخدامی در برنامه ششم توسعه به طور ویژه لحاظ شود.
عاملی خاطرنشان کرد: اخیرا کارگروه نظام سنجش صلاحیت تشکیل شده که اولویت طراحی نظام جامع علمی و بررسی صلاحیت علمی و شخصیتی داوطلبان امر قضا را انجام می‌دهد.
ارسال نظرات