خبرهای داغ:
جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه دامغان در اعتراض به اعدام آیت الله شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان، در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه گرد هم آمدند و با قرائت بیانیه و سردادن شعار، نفرت خود را از رژیم منحوس سعودی ابراز داشتند.
کد خبر: ۸۶۱۷۲۵۸
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از دامغان، در ابتدای برنامه که به همت بسیج دانشجویی و هیئت مکتب العباس برگزار شد بیانیه ای قرائت شد که در آن دانشجویان و دانشگاهیان این اقدام فجیع رژیم آل سعود را محکوم کرده و از دستگاه دیپلماسی کشور خواستند این اقدام و همچنین فاجعه منا را با شدت پیگیری نمایند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: "حکومت فاجر آل سعودریشه تمام جنایت ها و تروریسم منطقه است. آل سعود از ترس به خطر افتادن حکومتش افراد آزادی خواهی چون شیخ نمر را اعدام می کند اما غافل از اینکه این جنایت ها باعث فراگیر شدن اعتراض و نارضایتی مردم عربستان و مسلمین جهان خواهد شد. آل سعود یقینا محکوم به نابودی است و از این سرنوشت نمی تواند فرار کند. ما دانشگاهیان دانشگاه دامغان ضمن محکوم کردن این جنایات از دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران درخواست داریم که به منظور جلوگیری از تکرار این فجایع واکنش لازم و انقلابی نشان داده و همواره این واقعیت را مد نظر داشته باشند که جمهوری اسلامی ایران تنها تکیه گاه شیعیان مظلوم جهان است.”

در ادامه برنامه حجت الاسلام والمسلمین فدایی مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه به ایراد سخن پرداختند و ضمن محکوم کردن اقدام آل سعود مبنی بر سرکوب شیعیان و اعدام جمعی از فعالان شیعی عربستان از جمله آیت الله نمر، این فعالیت ها را از طرف دشمنانی دانستند که قصد دارند بین مسلمانان اختلاف و تفرقه بیاندازند. در پایان مراسم نیز حضار با شعار های مرگ بر آل سعود و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا، اعدام آیت الله شیخ نمر را محکوم کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها