رئیس ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری سربلندی و عزت امروز کشور را از برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۸۶۱۷۲۵۷
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال وبختیاری؛ علی گرجی دردومین جلسه ستاد دهه فجر استان چهارمحال و بختیاری گه با حضور استاندار برگازر شد، با اشاره به اینکه مردم عامل اصل پیروزی انقلاب بود‌ه‌اند اظهار کرد : ویژه ‌برنامه‌های دهه فجر امسال با شعار تداوم اقتدار و عزت انقلاب اسلامی در پرتو ولایت‌مداری، همدلی و همزبانی دولت و ملٌت برگزار می‌شود.
وی از برگزاری برنامه‌های هر روز با عنوان خاص آن روز خبر داد و تصریح کرد : انقلاب اسلامی برگرفته از باورها و اندیشه‌های دینی است و  این انقلاب، فرهنگی برای جاری کردن انگیزه و تلاش در جامعه است.
رئیس ستاد دهه فجر استان عزت و سربلندی امروز کشور را مدیون انقلاب  مردم در سال 57 برشمرد و افزود : جشن‌های مردمی دهه مبارک فجر باید آن‌چنان باشکوه برگزار شود که حلاوت و شیرینی آن هیچگاه از یاد مردم نرود.
گرجی حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی را موجب سعادت جامعه برشمرد و گفت: سومین دوره از سلسله نشست‌های تبیینی در دهه مبارک فجر به منظور آشنایی جوانان و نوجوانان با آرمان‌ها، اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
وی افزایش امید و پویایی و نشاط در جامعه را از اهداف بزرگداشت ایّام‌الله‌ها دانست و خاطرنشان کرد: آنچه در این دهه برگزار می‌شود باید نشان دهنده عظمت و شکوه انقلاب اسلامی و نقش برجسته آن در جهان باشد.
رئیس ستاد دهه فجر استان با بیان اینکه همه باید برای برگزاری هرچه بهتر این برنامه ها تلاش کنند گفت: در استان چهارمحال و بختیاری 27 کمیته عهده‌دار برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های ستاد دهه فجر هستند.
گرجی به مسیر راهپیمایی 22 بهمن در سال جاری اشاره کرد و افزود: امسال راهپیمایی 22 بهمن در 120 نقطه استان برگزار خواهد شد که تا کنون به صورت متمرکز برای برپایی راهپیمایی در75  نقطه استان برنامه‌ریزی‎های لازم صورت گرفته است.

ارسال نظرات