فرمانده انتظامی شهرستان زنجان:

کشف هشت دستگاه خودرو سواری پراید سرقتی

طی سه روز اخیر هشت دستگاه خودرو سواری پراید سرقتی کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۸۶۱۷۰۲۵
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: در این رابطه یک سارق سابقه دار شناسایی شده توسط پلیس زنجان دستگیر و به سرقت دو دستگاه خودرو پراید، یک دستگاه موتورسیکلت و همچنین دو فقره سرقت داخل خودرو پراید اعتراف کرد اما بقیه سرقت ها را برعهده نگرفت.

سرهنگ ایرج خانی پور افزود: شش دستگاه پراید سرقت شده نیز به دلیل ترس سارق یا سارقین از طرح مهار پلیس به صورت بلاصاحب در سطح شهر رها شده بودند.

وی اظهار داشت: این سارق سابقه دار حدود 33 ساله جهت بازجویی بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

خانی پور یادآور شد: چهارشنبه هفته گذشته نیز پلیس زنجان موفق به دستگیری یک سارق حرفه ای و سابقه دار که دست به سرقت خودرو پراید و بیشتر نیز قطعات خودرو می زد شدند.

وی افزود: از محل زندگی این سارق هشت حلقه لاستیک پراید، سه حلقه لاستیک پیکان، سه عدد باطری، پنج دستگاه ضبط و پخش خودرو، چهار دستگاه باند پخش صدا، سه دستگاه جک خودرو، دو دستگاه آمپلی فایر، یک دستگاه ای سی یو، یک جلد سند خودرو پراید و موتورسیکلت، دو عدد چراغ جلو خودرو پراید و تعداد زیادی آچار آلات، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان خاطر نشان کرد: پلیس هنگام گشت شبانه در شهرک الهیه به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک و به راننده دستور ایست می دهد که نامبرده از محل متواری می شود که عوامل گشت در حین تعقیب و گریز و به منظور متوقف ساختن راننده، مجبور به شلیک دو تیر هوایی شده و در نهایت سارق 38 ساله را در دام خود گرفتار می سازند.

ارسال نظرات