فرمان جنگ‌روانی شیوخ مرتجع را ریچارد هاس داد

آیا آمریکا پشت سر تحرکات زنجیره‌ای برخی کشورهای کوچک عربی علیه ایران قرار دارد؟ آنچه پاسخ به این سوال را مثبت می‌کند اظهارات یک مقام آمریکایی، یک روز قبل از تحرکات زنجیره‌ای دولت‌های سعودی، بحرین، سودان و امارات است.
کد خبر: ۸۶۱۶۸۵۸
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۸





خبرگزاری بسیج مازندران، در پی اعدام سبعانه شیخ‌نمر باقر‌النمر مبارز سرشناس شیعه توسط رژیم آل‌سعود و اعتراض مردم ایران به این وحشی‌گری، عربستان از قطع روابط با ایران خبر داد. به دنبال این اقدام، بحرین و سودان نیز از قطع روابط با ایران خبر دادند و امارات نیز اعلام کرد سطح روابط با ایران را کاهش می‌دهد. همچنین شورای همکاری خلیج‌فارس، اعتراض مردم ایران به جنایت رژیم سعودی را محکوم کرد.

اما آنچه قابل تأمل است اظهارات رئیس شورای روابط خارجی آمریکا قبل از تحرکات رژیم‌های مرتجع بود. ریچارد هاس روز یکشنبه در صفحه توئیتر نوشت؛ به خاطر اعتراض‌های مردمی، دولت‌های دیگر باید در ادامه حضور خود در ایران تجدیدنظر کنند.

چند ساعت بعد از این استارت عملیات روانی علیه ایران، دولت‌های منفعل و بی‌اختیار مورد اشاره به صف شدند تا برای جنایت کم‌سابقه آل‌سعود (متحد نزدیک غرب در منطقه) حاشیه امنیت بسازند و توپ را در زمین ایران بیندازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها