عضو تندرو دو حزب منحله مشارکت و سازمان مجاهدین (انقلاب) مدعی شد رأی به هاشمی رأی به اسلام رحمانی است.
کد خبر: ۸۶۱۶۸۵۷
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۳






خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش سایت کلمه مصطفی تاج‌زاده در یادداشتی که از سوی سایت العربیه ]سعودی[ منتشر شده نوشت: در کارنامه آقای هاشمی مجموعه‌ای از خدمات او به آیین و میهن و مردم در کنار اشتباهات کوچک و بزرگ ثبت شده است.

وی می‌افزاید: آقای هاشمی امروز بدان جهت آماج برخوردهای مغرضانه افراطیون قرار گرفته که در کنار دفاع ثابتش از رهبر، صریح‌تر از همیشه به دفاع از حق‌الناس، آزادی قلم، بیان، اندیشه، احزاب و انتخابات آزاد پرداخته است و با تندروی و افراط‌گرایی شفاف‌تر از گذشته مخالفت می‌کند.

وی با ادعای اینکه ما نمی‌توانیم مانع توهین‌ها و تهمت‌ها به فرمانده جنگ شویمنوشت: حمایت بی‌قید و شرط ما از هاشمی در دو ماه آینده همچون حمایت از آقایان روحانی و سیدحسن خمینی پشتیبانی از همه اشخاصی است که دوستشان داریم و رأی به آرمان‌هایی است که برای تحققشان تلاش زیادی کرده‌ایم. رأی ما در این انتخابات به هاشمی رأی به اسلام رحمانی و دمکراتیک برابر اسلام تکفیری و قرون وسطایی است.

اتخاذ این مواضع منافقانه نسبت به هاشمی در حالی است که اولا محسن هاشمی ستاد انتخابات دولت اصلاحات را مسئول تقلب علیه هاشمی در انتخابات سال 78 (مجلس ششم) معرفی می‌کند و رئیس این ستاد شخص تاج‌زاده بود. ثانیا افراطیون مدعی اصلاحات در اقدامی هماهنگ و از طریق نشریات زنجیره‌ای، هاشمی را عالیجناب سرخپوش قتل‌های زنجیره‌ای و عامل ترور و خشونت و سرکوب معرفی کردند و معلوم نیست امروز چگونه همین موضع را با اسلام رحمانی جمع می‌کنند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها