خبرگزاری بسیج: معاون استاندار تهران صندق های رای تعیین کننده سرنوشت کشور دانست و گفت: مردم با انتخاب اصلح مسیر تعالی و توسعه و پیشرفت کشور را تعیین می کنند.
کد خبر: ۸۶۱۶۸۲۰
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۴

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ری هدایت الله جمالی پور  در جلسه ستاد انتخابات شهرستان ری که با حضور بخشداران و روسای کمیته های ستاد انتخابات در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد انتخابات را نمایش دموکراسی ایران در عرصه جهانی برشمرد و اظهار داشت: مردم صاحبان اصلی این انقلاب و قدردان این وحدت و اتحاد موجود در کشور هستند و در روز 7 اسفند باحضور پرشور خود در پای صندوق های رای برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب رقم خواهند زد.

جمالی پور در ادامه با بیان اینکه انتخابات متعلق به همه ملت است افزود: مجریان انتخابات باید انتخاباتی در طراز و شان ملت شریف ایران برگزار نمایند و مجریان انتخابات وظیفه دارند شور انتخابات را در جامعه ایجاد نمایند و هیچ کس حق ایجاد یاس و ناامیدی در بین آحاد مردم را ندارد.

فرماندار ری تصریح کرد: ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم خلاف اصول و آرمان های انقلاب است که امام عظیم الشان و شهیدان والامقام ترسیم نمودند.

وی تاکید کرد: باید فضایی در کشور ایجاد  کنیم که باعث تقویت مشارکت ملی و انسجام و وحدت بیشتر شود.

جمالی پور اظهار داشت: مجریان انتخابات حق ندارند از شخص یا گروه خاصی جانب داری کنند و با صیانت و پاسداری از آراء ملت موجب جلب اعتماد بیشتر مردم به نظام بشوند.

فرماندار ری با اشاره به اینکه طرح هرگونه مسائل اختلاف زا به انتخابات و حضور حداکثری آسیب می زند تصریح کرد: در انتخابات هرکس قدم در کاهش مشارکت حداکثری مردم بردارد مرتکب فعل حرام شده است.

 

ارسال نظرات