مسئول بسیج ورزشکاران ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: یادواره 18 شهید ورزشکار گچسارانی با حضور مسئولان 16 دی‌ ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۱۶۸۱۶
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵
مهدی سجادی امروز در جمع خبرنگاران در گچساران با بیان اینکه شهدا صاحبان اصلی ایران اسلامی هستند، افزود: امروز تمام پیشرفت‌های ایران اسلامی در همه حوزه‌ها نتیجه آرامش و امنیتی است که شهدا با هدیه کردن جان خود در سال‌های گذشته تاکنون آن را رقم زده‌اند.

وی با بیان اینکه یاد و یادمان شهدا باید همواره در ذهن و برنامه‌های ما باشد، گفت: ترویج فرهنگ شهادت و یادمان شهدا یک شعار نیست بلکه یک ارزش و آرمان است زیرا با ترویج و تبیین فرهنگ ناب شهادت امنیت و اقتدار کشور حفظ می‌یابد.

مسئول بسیج ورزشکاران ناحیه مقاومت بسیج گچساران تصریح کرد: گچساران یکی از شهرهای شهیدپرور و انقلابی در سطح کشور بوده که در طول هشت سال دفاع مقدس جوانان مؤمن و متعهد زیادی را به نسبت جمعیت خود به انقلاب تقدیم کرد.

سجادی با اشاره بر اهمیت برگزاری یادمان شهدا گفت: یادمان و یادواره‌های مختلف شهدا گامی مهم در راستای آگاهی‌بخشی و ترویج فرهنگ و آموزه‌های ناب دینی از جمله شهادت بوده که باید همواره در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در گچساران عنوان کرد: این جشنواره 16 دی‌ماه امسال از ساعت 9 تا 11 در محل کانون بسیج گچساران برگزار می‌شود.

سجادی با بیان اینکه این یادواره به همت بسیج ورزشکاران سپاه گچساران برگزار می‌شود، گفت: در این مراسم یادمان از مقام شامخ 18 شهید ورزشکار گچسارانی تجلیل می‌شود

ارسال نظرات