خبرگزاری بسیج: معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 از اجرای 3 هزار مترمربع آرام سازی بصری در معابر و بزرگراه های این منطقه جنوبی خبرداد.
کد خبر: ۸۶۱۶۸۱۱
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛  سعید شیرازی با بیان این مطلب گفت: 3 هزار مترمربع از نماهای دیواری حاشیه معابر و بزگراه های شهری در 18 موقعیت مختلف فضاهای عمومی و پرتردد با پوشش طرح های هنری آرام سازی شده است.

شیرازی با اشاره به اینکه افزایش زیبایی های بصری در فضاهای عمومی شهر باعث آرامش شهروندان و رانندگان می شود، افزود: بزرگراه شهید کریمی و خیابان های کمیل، گلبن، سلمان فارسی، حرم، ادیب کاشانی، نعیمی، هرنجی، شهید رجایی، شهید اردستانی، 24 متری، میدان صفائیه، ابن بابویه از جمله محل های اجرای طرح آرام سازی بصری است.

وی در ادامه یادآور شد: از ابتدای سال تاکنون نیز بیش از 300 هزار مترمربع از دیوارهای معابر شهری از طریق شستشو و مواد پوشاننده پاکسازی شده است.

معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه بیست، بزرگراه های امام علی(ع) و کریمی، خیابان های فدائیان اسلام، شهیدغیوری، شهید دستواره، شهید رجایی، 13 آبان و معابر منتهی به مدارس را از جمله موارد پاکسازی شده برشمرد و افزود: به دنبال ارائه خدمات امور شهری به محدوده حریم، طرح پاکسازی در روستاهای غنی آباد، زمان آباد، محمودآباد، قلعه نو نیز انجام شده است.

ارسال نظرات