خبرهای داغ:
مسئول معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: از ابتدای اردیبهشت امسال تا روز گذشته ۵۵۳ هزار و ۲۳۱ نفر از یادمان های دفاع مقدس خوزستان بازدید كردند.
کد خبر: ۸۶۱۶۸۰۲
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان ظهر امروز در ستاد مهمانان نوروزی اظهار کرد: هلال احمر پیش بینی ها و برنامه ریزی های لازم را برای مسافران نوروزی انجام داده است. در حقیقت بر اساس رسالت و وظیفه ذاتی خود آمادگی لازم را طبق سال های گذشته داریم.

علی خدادای افزود: باید برای جذب مسافران بیشتر به استان یک کلیپ تبلیغاتی از سفر فرهنگی و یا معرفی ظرفیت ها و توانمندی های گردشگری استان تهیه کرده و از شبکه های سراسری پخش کنیم.

فرماندار شوش نیز بیان کرد: بحث مسافران نوروزی باید از منظر شهرستانی و فراشهرستانی دنبال کرد. ادارات مختلف هر شهرستان وظایف مختلفی را بر عهده دارد که خوشبختانه خیلی هم خوب به آنها عمل می کند ولی حل برخی مشکلات از توان شهرستان ها خارج است و بعضا هم آن شهرستان را در خدمات رسانی با مشکل مواجه می کند.

رضا نجاتی ادامه داد: در هر صورت حمایت های استانی به شهرستان ها در افزایش خدمات رسانی به راهیان نور و مهمانان نوروزی بسیار مؤثر خواهد بود.

وی عنوان کرد: برخی مواقع روزانه یک هزار و ۵۰۰ دانش آموزان برای راهیان نور و میراث فرهنگی به شهرستان شوش سفر می کنند. همچنین سالانه ۳۰ هزار گردشگر خارجی برای بازدید از توانمندی های میراث فرهنگی به شهرستان شوش سفر می کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان نیز در این جلسه بیان کرد: ایمنی تردد در یادمان های دفاع مقدس و همچنین محل استقرار راهیان نور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. محل تجمع راهیان نور هم نیاز به بازنگری و ایمن سازی با وسایل مختلفی از جمله چراغ چشمک زن دارد.

عادل مجدمی اضافه کرد: مسئولان سپاه و ستاد راهیان نور هم اگر نواقصی در حوزه راهنمایی و رانندگی مشاهده کردند، باید گزارش دهند.

وی یادآور شد: تردد اتوبوس های راهیان نور باید در ساعات مجاز انجام شود ولی متأسفانه برخی از اتوبوس ها هنگام شب تردد می کنند. به هر حال باید در ساعات مجاز مقرر شده حرکت انجام شود. همچنین این خودروها باید از مسیرهای تعیین شده تردد کنند تا خدایی نکرده مشکلی ایجاد نشود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان تأکید کرد: امسال هم باید طرح همیار بسیجی مدنظر باشد تا کمک های لازم در زمینه کنترل راننده های داشته باشیم.

مسئول معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان هم گفت: در زمینه یادمان های دفاع مقدس اداره و پشتیبانی یادمان های خوزستان بر عهده سپاه است. از ابتدای اردیبهشت امسال تا روز گذشته ۵۵۳ هزار و ۲۳۱ نفر از یادمان های دفاع مقدس خوزستان بازدید كردند.

سرهنگ عبدالناصر ندایعلی اضافه کرد: ۴۵۳ هزار و ۲۱۷ نفر از این بازدیدكنندگان دانش آموز و ۴۲۷ نفر نیز خارجی بودند.

وی اظهار کرد: از ادارات مختلف به ویژه فرمانداران و شهرداران شهرهای مرزی برای همكاری های خوبی كه در زمینه خدمات رسانی به راهیان داشتند، تقدیر و تشكر می كنم.

مسئول معاون  هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با اشاره به رخ ندادن هیچ حادثه ای در زمینه راهیان نور در سال جاری عنوان کرد: مشكلات و نیازمندی یادمان ها را احصا كردیم و دو روز قبل در جلسه با شهرداران به آنها ارائه داده و مقرر شده تا آن را به كمیته ستاد راهیان نور استان ارائه دهیم.

ندایعلی تأکید کرد: تلاش می كنیم تا در بحث محتوایی خدمات رسانی به راهیان نور تغییراتی را ایجاد كنیم و رزمایش ها، ‌ راویان و نمایشگاه ها را با شكل جدیدتری اجرا و برگزار كنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها