مدیرعامل شرکت صرافی بانک ملی

دلار به ۳۷۰۰ تومان نزدیک شد/ تنشهای منطقه دلیل گرانی دلار است/ به زودی با کاهش قیمت دلار روبرو خواهیم شد

محمود شکسته بند گفت: نرخ هر دلارآمریکا امروز در بازارآزاد به بهای ۳۶۹۲ تومان عرضه شده و تایید کرده که نرخ هر دلار آمریکا در بازار دستکم ۸۰ ریال افزایش داشته است.
کد خبر: ۸۶۱۶۷۵۲
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، بهای پول رایج ایالات متحده در مرکز معاملات اسکناس های خارجی پایتخت به 3695 تومان رسیده که بر این اساس نرخ هر دلار آمریکا در چهار راه استانبول با افزایش دستکم 100 ریالی نسبت به روز قبل به قیمت مذکور رسیده است.
بنا به این گزارش  صرافان بازار ارز و سکه، نرخ هر دلار آمریکا در روز گذشته را  با افزایش  120 ریالی به 3 هزارو 670 تومان عرضه کرده اند.
اما امروز نرخ خرید  هر دلار امریکا بر روی تارنمای کانون صرافان ایران 3685 تومان و بهای فروش آن را نیز 3695 تومان قید کرده اند.
البته، ازچهار راه استانبول نجواهایی به گوش میرسد که بهای  ارز رایج آمریکا از رقم 3700 تومان هم عبور کرده است، با اینهمه در صحت و درستی این رقم، همچنان ادله محکمی مشاهده نشده است.
به نظر میرسد این افزایش  قیمت یکصد ریالی  هر دلار آمریکا، ارتباطی مستقیمی با درگیری های لفظی بین دولتمردان دوکشور ایران و عربستان سعودی در روزهای اخیر داشته باشد.
عربستان سعودی، روزگذشته ارتباط دیپلماتیک خود را با ایران قطع کرده و به دیپلمات های  ایرانی هم 48 ساعت فرصت داده تا خاک آن کشور را ترک کنند.
مدیرعامل  شرکت صرافی بانک ملی گفت: که نرخ هر دلارآمریکا امروز در بازارآزاد به بهای 3692 تومان عرضه شده و تایید کرده که نرخ هر دلار آمریکا در بازار دستکم 80 ریال افزایش داشته است.
"محمود شکسته بند"در توضیح چرایی افزایش نرخ دلار در روزهای اخیرگفته است که رخدادهای روزهای گذشته درعرصه بین الملل و منطقه خاورمیانه، باعث این افزایش قیمت بوده و نتیجه گیری کرده با اجرایی شدن برجام نرخ دلار کاهش خوبی خواهش داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار