عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با بسیج:

بلاتکلیفی ارز توسط دولت همچنان تداوم دارد

رجایی باغ سیایی گفت: شرایط اقتصادی کشور متعادل نیست و وعده های غیر عملیاتی دولت اعتماد اقتصادی را از مردم سلب نموده است و مردم از سرمایه گذاری در ارز همچون تولید و صنعت رویگردان شده اند .
کد خبر: ۸۶۱۶۶۷۷
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴

محمد رجایی باغ سیایی نماینده مردم گناباد و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، بلاتکلیفی نرخ ارز اظهار داشت: شرایط اقتصادی کشور متعادل نیست و وعده های غیر عملیاتی دولت اعتماد اقتصادی را از مردم سلب نموده است و مردم از سرمایه گذاری در ارز همچون تولید و صنعت  رویگردان شده اند .

وی با بیان اینکه نوسانات ارزی و عدم تثبیت بازار بر اساس تبانی عده ای خاص و انتظارات کاذبی است که دولت فراهم ساخته افزود: نرخ ارز در بازار آزاد بر اساس عرضه و تقاضا تعیین می شود که تعادل ما بین آنها به دو عامل اقتصادی و روانی اجتماعی وابسته است که در شرایط کنونی خلاف آن ایجاد شده است.

رجایی باغ سیایی خاطر نشان کرد: افراط و تفریط  دیدگاه اقتصادی در مسئولان موجب شده تعادل ارزی از بین برود دولت گاه جانبداری بی مورد از یک نرخ  ارزی دارد و با تبلیغات متعدد در جهت بهره وری بر اساس قیمت دلخواه خود است و  اینگونه  ارز را دچار اختلال می سازد، واقعیت این است مردم در  تضاد نظریات منافع و روان خود را در معرض خطر می بینند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار