خبرهای داغ:
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

خون شهدا بنیان فرو ریخته اسلام در عربستان را احیاء می سازد

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گفت: خون شهدای مظلوم بحرین و یمن بخصوص آیت الله نمر بنیان فرو ریخته جهان اسلام را در عربستان احیاء خواهد کرد.
کد خبر: ۸۶۱۶۶۱۲
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی،حجت السلام کاظم لطفیان صبح امروز در راهپیمایی اعتراض آمیز مردم بیرجند در پی اعدام آیت الله نمر ضمن تسلیت به علماء، حوزه های علمیه و رهبر معظم انقلاب گفت: اطاعت پذیری شما ملت از رهبر انقلاب به عنوان پرچم دار بیداری اسلامی در راهپیمایی محکومیت اعدام شیخ نمر قابل تقدیر و تشکر است.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه آیت الله نمر در راه امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسید، گفت: جنایت آل سعود سبب زیر پا گذاشتند عقد اسلام، نبوت و امامت شد.

وی با بیان اینکه تمام امید مجاهدان و جبهه مقاومت به رهبر انقلاب و ملت ایران اسلامی است، افزود: انقلاب اسلامی ایران به عنوان الگو نقطه مقابل با همه کفر، استکبار جهانی و وهابیت آل سعود است.

لطفیان با اشاره به اشغال فلسطین توسط اسرائیل، افزود: دولت عربستان سنگ زدن فلسطینیان به سمت اسرائیلی ها را دارای اشکال شرعی می داند ولی در مورد کشته شدن مسلمانان فلسطینی می گویند ما حق نداریم حکم شرعی دهیم.

لطفیان با بیان اینکه پیام ما به استکبار جهانی و رژیم های خونخوار عربی این است که نقشه راه خود را از قرآن پیدا کنند و سراغ کشورهای غربی نروند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان افزود: تقویت زراتخانه های اسرائیل توسط نفت عربستان و ایجاد اعتلاف منطقه ای برای این دولت منفور یهودی از خواسته های غربی ها است.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در طی 37 سال از عمر با برکت خود علاوه بر اینکه در اوج قدرت است؛ هیچ گاه به کشورهای غربی و عربی وابسته نبوده است.

لطفیان عنوان کرد: امروزه عربستان و برخی کشورهای عربی با اوج خفت و خواری با جنایت های خود خشم مقدس ملت های مسلمان را در منطقه بخصوص ملت بحرین ویمن در آوردند.

وی تاکید کرد: ما امروز در دایره اطاعت از خدا، ولی خدا، اسلام و قرآن در دفاع از مظلومان به صحنه آمده ایم و در این مسیر خروشان علیه ظلم ایستادگی و مقاومت خواهیم کرد.

لطفیان گفت: خون شهدای مظلوم بحرین ویمن بخصوص شهید نمر بنیان فرو ریخته جهان اسلام را در کشورهای عربی و عربستان احیاء خواهد کرد.

لطفیان گفت: خون این شهدای مظلوم جبهه مقاومت را محکم و تابوت پوسیده جنایت کاران آل سعود را در هم خواهد کوبید.

وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران اسلامی با نگاه شاخص به ولایت در مسیر حق حرکت و تا آخر با باطل مبارزه خواهدکرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار