خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج سپاه زيركوه:
حجت الاسلام ارمغان گفت: آیت الله نمر همواره تاكيد داشته كه از گفتن كلام حق بيم و واهمه اي ندارد، حتي اگر در اين مسير بازداشت، زنداني و يا تحت شديدترين شكنجه، آزار و اذيت ها تا سرحد شهادت قرار گيرد.
کد خبر: ۸۶۱۶۵۵۹
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمين ارمغان مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج سپاه زيركوه در تجمع اعتراض آميز طلاب حوزه علميه زهان اظهار کرد: اتهام شيخ نمر اين بود كه درعريضه اي، از رژيم سعودي خواسته بود به "قبرستان بقيع" رسيدگي كرده ، مذهب"تشيع" را به رسميت شناخته و شيوه هاي آموزشي و درسي كنوني حاكم بر عربستان را تغيير داده يا لغو كنند.

وی عنوان کرد: آیت الله نمر همواره و بارها تاكيد داشته كه از گفتن كلام حق بيم و واهمه اي ندارد، حتي اگر در اين مسير بازداشت، زنداني و يا تحت شديدترين شكنجه، آزار و اذيت ها تا سرحد شهادت قرار گيرد.

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج سپاه زيركوه ازجمله آثار وحدت، خنثي شدن فتنه گروه هاي تكفيري، شكست طرح استكبار جهاني براي سركوب بيداري اسلامي در كشورهاي مسلمان و مقابله هدفمند و مؤثر با موج اسلام هراسي درغرب دانست.

ويبا اشاره به حماسه 9دي و فتنه 88 افزود: كساني كه در دفاع از سران فتنه درهمين شهرستان بيانيه مي دهند و سران فتنه را جزء ياران امام ميدانند، شِمر هم جزء ياران امام علي(ع) و جانباز جنگ صفين بود ولي در مقابل امام حسين(ع) به جنگ ايستاد و این ملاك حال فعلي افراد است.

ارمغان ادامه داد: فتنه ديگري به نام نفود در دهه90 و مخصوصا براي انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري در پيش داريم.

وی خاطرنشان کرد: حداقل شرايط براي يك نماينده اصلح از جمله تعبد نسبت به دين، تبعيت مطلق از ولايت فقيه، خدمتگزار مردم و توانمندبودن وعدم سازش با دشمن را می توان نام برد.

گفتنی است، در پايان مراسم شعارهاي مرگ بر آل سعود و مرگ بر آمريكا توسط حاضرين سر داده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها