خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شیروان در جمع پاسداران گفت:بدون شک پیروز میدان این توطئه و برنده این صحنه رژیم صفاک صهیونیست است چراکه هم توانسته یک رهبر برجسته مذهبی را ازمیان بردارد و هم روابط دو کشور مسلمان منطقه را شدیدا بحرانی کرده باشد.
کد خبر: ۸۶۱۶۵۴۸
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام منفردی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شیروان در جمع پاسداران  گفت: روز شنبه 12 دی ماه وزارت کشور عربستان با صدور بیانیه ای از اجرای حکم اعدام شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان خبر داد .

وی با بیان اینکه حکم اعدام شیخ نمر به همراه 46 نفر دیگر اعم از شیعه و سنی که اغلب آنها توسط رژیم عربستان تروریست معرفی شده بودند به اجرا درآمد افزود: اعدام و به شهادت رساندن شیخ نمر فراتر از جنگ فرقه ای است.

منفردی گفت: بدون شک پیروز میدان این توطئه و برنده این صحنه رژیم صفاک صهیونیست است چراکه هم توانسته یک رهبر برجسته مذهبی را ازمیان بردارد و هم روابط دو کشور مسلمان منطقه را شدیدا بحرانی کرده باشد و همچنین خودش در سایه این چنین ماجراهایی نقشه های خود را در منطقه پی گیری کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شیروان اظهار داشت:  بدون شک سفر شتابزده و اعلام نشده اردوغان به عربستان و ملاقات محرمانه با مقامات رژیم آل سعود با شهادت آیت ا.. نمر رهبر مبارز شیعیان عربستان بی ارتباط نیست.

حجت الاسلام منفردی افزود: سردمداران عربستان امروزه با مشکلات و بن بست های فراوانی روبه رو شده اند و اعدام آیت ا.. نمر جنایتی هولناک بود که برای ادامه حیات خود مرتکب شده اند.

منفردی گفت: سعودیها می دانند به آخر عمر ننگین و سراپا خیانت و جنایت خود رسیده اند و وقتی به منطقه نگاه می کنند و می بینند ایران عزیز صاحب اقتدار و شوکت است و سنگرهای به ناحق تصرف شده استکبار و آل سعود و آل خلیفه  را فتح می کند و تنها حریف مقتدر در مقابل تروریست های داعش که در اردوگاه مشترک اسرائیل،آل سعود  و اردوغان  پرورش یافته اند می باشد لذا دست به چنین حرکاتی می زنند.

وی در ادامه اظهار داشت: امروزه تروریست های تکفیری با مدیریت آمریکا و اسرائیل و دلارها و آموزش های عقیدتی مفتی های دربار آل سعود و حمایت های میدانی و آموزش های نظامی دولت اردوغان دست به انواع جنایات علیه مسلمانان و زنان و کودکان بی دفاع می زنند و پشت صحنه نکات و قضایای مختلفی نهفته است لذا آل سعود اگر جنایت کارتر از صهیونیست ها نباشد با آنان هیچ تفاوتی ندارد.

حجت الاسلام منفردی درپایان گفت:  وظیفه همه مسلمانان است که با دولتمردان شهوت پرست ،عیاش و خوشگذران و مراکز نظامی آل سعود برخوردی شبیه انقلابیون فلسطینی با صهیونیست های اشغالگر داشته باشند و انتقام خون به ناحق ریخته شهید بزرگوار آیت ا.. نمر و زنان و کودکان مظلوم ،نیجریه ،سوریه و عراق گرفته شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها