خبرهای داغ:
بیانیه قرارگاه شباب ناحیه گرمه در محکومیت اعدام شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان
کد خبر: ۸۶۱۶۵۴۱
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از بجنورد، قرارگاه شباب ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه با صدور بیانیه ای اعدام ظالمانه دانشمند شیعی آیت الله شیخ نمر -الگوی مقاومت و پایداری شیعیان عربستان سعودی - را محکوم کرد و آن را یک جنایت بزرگ خواند.

در متن این بیانیه آمده است:

 اعدام ظالمانه دانشمند شیعی آیت الله شیخ نمر -الگو و اسطوره مقاومت شیعیان شبه جزیره حجاز - توسط رژیم آل سعود یک جنایت بزرگ است.

به یقین، این حرکت ناجوانمردانه برخواسته از ناکامی دشمنان اسلام در کشورهای اسلامی و پیروزی های پی در پی مسلمانان در کشور یمن، سوریه، لبنان و عراق بوده و نوید بخش زوال قریب الوقوع تفکر تندرو، افراطی، وهابی و تکفیری و در رأس آنان هیات حاکمه عربستان سعودی  است.
 
اعدام شیخ نمر بار دیگر ماهیت ضدبشری آل سعود را به عنوان رژیمی غاصب، خائن و اشغالگر به نمایش گذاشت. متفکری که تنها ابزار مبارزه‌اش زبان و قلمش بود. شخصیتی که؛ سال های متمادی از عمر پربرکتش را در ظلمات مطلق سلطه آل سعود و وهابیت بر بلاد حرمین شریفین صرف احیای تعالیم اسلام ناب محمدی(ص) و ولایت حقه اهل بیت(ع) نمود.
 
اگر چه این مبارز نستوه پس از سال ها حبس و شکنجه اکنون توسط بی‌دادگاه فرمایشی آل سعود اعدام گردید ولی بی گمان، این جنایت آشکار، عمق وقاحت، عناد و قساوت ؛و نیز،  استیصال و فلاکت حکام غاصب آل سعود را نشان می دهد.
 
 رژیم مستاصل آل سعود باید بداند که با اجرای این حکم و با بی تدبیری و بی مسئولیتی خود، آغاز اضمحلال خود را کلید زده است.
 
شایسته است اندیشمندان، هنرمندان، نخبگان و روشنفکران جهان با به چالش کشیدن تفکر ظالمانه و متضاد با آزادی و افشاساختن ماهیت استبدادی رژیم آل سعود افکار عمومی جهان را از ژرفای چنین جنایتی آگاه و هوشیار سازند و روشن نمایند اگر امروز دامن جهان اسلام و حتی کلیت جهان با چالش تفکر بیمار گروه های افراطی و وهابی مانند داعش دست و پنجه نرم می کند خاستگاه و آبشخور آنان کجاست؟
 
قرارگاه شباب ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه ضمن محکوم نمودن این حکم ظالمانه از همه هنرمندان و اندیشمندان جهان می خواهد با حرکتی فراگیر با حمایت از این الگوی بزرگ مظلومیت و مقاومت -اسوه‌ای در رویارویی با ظلم و شهیدی در مقابله با استبداد - از کنار چنین فجایعی نظاره گر و ساکت نگذرند.

****
بسم الله الرّحمن الرّحیم

وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُواأَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُون

بار دیگرچهره پلید، ضد دین و ضد انسانی وهابیت پرده از رخ خود برداشته و انسان‌های بی گناه را که داعیه اسلام خواهی حقیقی یعنی اسلام ناب محمدی(ص) دارند را در پس اوج کینه وقساوت خود نسبت به دوست داران و ارادت مندان خاندان پیامبر(ص) و اهل بیت عصمت وطهارت(ع) با احکامی ضددین و ضد شرع مقدس اسلام محکوم وبرای خاموش کردن ندای برحق آنان حکم اعدام را که شایسته خاندان سفاک سعودی است؛جاری می‌کنند. این اولین جنایت این رژیم وهابی نیست بلکه سال‌ها با مسلمانان جهان و شیعیان مخالفت کرده‌ و همدست کسانی همچون اسرائیل غاصب و آمریکای جنایت‌کار است .

آنچه درزمان حاضر در کشور عربستان و برخی از کشور های عربی دیگر می‌گذرد بیانگر این حقیقت است که ملت های مسلمان و امت اسلامی بتدریج بیدارشده‌اند . امروز دیگر تسلط بر ملت های مسلمان، مانند بعد ازجنگ اول جهانی و در دورانهای طولانىِ قرن نوزدهم و بیستم میلادی نیست. بیداری واردامت اسلامی شده و رسوخ و نفوذ کرده است. در بعضی از کشورها هم این بیداری به انقلاب تبدیل شد و رژیم های فاسد و وابسته را تغییر داده است .

استکبارو دست نشاندگان آنها در منطقه از کلمه‌ی «بیداری اسلامی» می ترسند و با ابزارهای مختلف سعی درسرکوب کردن آن و در صورت عدم نتیجه سعی بر انحراف آن از مسیر اصلی اهداف انقلاب دارند که این بار درعربستان، با صدور حکم اعدام روحانی مظلوم شیخ نمرباقرالنمر صورت گرفته است. و البته نمونه های دیگر آن در مصر، بحرین و دیگرکشورهای منطقه به وضوح قابل مشاهده است .

اختلاف افکنی بین برادران شیعه و سنی توسط وهابیت با تحریک عوامل استکبار و حمایت دولت های دست نشانده آنها در منطقه و تلاش برای از بین بردن وحدت بین شیعه و سنی یکی ازاهداف پلید این رژیم ظالم و سفاک است که نه تنها در منطقه از طرف برخی از کشورهای مرتد، مرتجع و لاابالی عرب، بلکه از حمایت های شیطان بزرگ آمریکا، خون خوارترین رژیم غاصب، اسراییل و دولت خبیث انگلیس روباه صفت و حیله گربرخوردارند. اینکه مردمان آزادی‌خواه، دیکتاتورهایشان را نمی‌خواهند؛ سیطره دست‌نشاندگان و طواغیت را برخود، دیگر تاب نمی‌آورند؛ از فقر و عقب‌ماندگی و تحقیر و وابستگی به ستوه آمده‌اند؛همه اینها نشان از بیداری ملت ها در برابر ظلم طاغوتیان زمان دراین برهه از تاریخ،ناکارآمدی نظام سلطه و تمایل شدید ملت ها به ویژه جوانان به دین مبین اسلام وشریعت اسلامی دارد .

شیخ نمرباقر النمر، صدای شیعیان مظلومی است که در سایه طاغوت و حکومت شیطان با درد و رنج فراوان زندگی می‌کنند؛ فریاد کودکان و نوجوانانی‌ست که صدای پدرانشان بریده شده است؛ ندای زنانی‌ست که از حقوق اولیه خود محرومند و آه دل مادرانی‌ست که فرزندانشان در کنج زندان‌های آل سعود گرفتارند .

بی‌تردیدهدف از اعلام این حکم در این برهه از زمان، مبارزه با بیداری اسلامی و تحولاّت مهم منطقه است. پیروزی‌های مسلمانان در یمن، ناکامی آمریکاو هم‌پیمانانش در سوریه،لبنان و عراق و زوال قریب‌الوقوع گروه‌های تکفیری همچون داعش موجب شده تا استکبارجهانی با فشار بر دولت عربستان و رویه‌ای که رژیم آل‌سعوددر پیش گرفته است، شیعیان حجاز را ناامید سازد، غافل از آنکه شیعیان مظلوم این کشور و دیگر نقاط جهان، راه سید‌الشهدا(ع) را با تمام قدرت می‌پیمایند و در برابراستکبار جهانی و ایادی منطقه‌ای آن، خواهند ایستاد و بطور قطع اعدام این شیخ مجاهدو دربند برای رژیم آل سعود عواقب سختی به دنبال دارد .

مابسیجیان حوزه مقاومت بسیج علی بن ابیطالب(علیه السلام)ناحیه گرمه به جهان اسلام و مردم غیور و مسلمان عربستان که از ستم و جنایت رژیم سفاک خود خسته شده اند و به خانواده ی بزرگ و داغدار این شهید بزرگوار تبریک تبریک و تسلیت گفته و ترفیع درجات این شهید و سایر شهیدان را از خدای متعال مسئلت داریم

حوزه مقاومت بسیج علی بن ابیطالب(علیه السلام ) ناحیه گرمه

****
در پی اعدام شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان، بسیج اصناف، کسبه وبازاریان شهرستان گرمه بیانیه مشترکی صادر کردند. متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ومن قتل مظلوماً فقد جعلنا لولیه سلطانا انا لله و انا الیه راجعون، مذهب تشیع، مذهب شهادت، مذهب عزت، مذهب حریت و آزادگی و مذهب پیروزی خون بر شمشیراست. شهادت اسوه صبر وپایداری، عالم آزاده، روحانی عالی مقام، شهید بزرگوارشیخ نمر رضوان الله تعالی علیه که نشان از ضعف و خواری رژیم سفاک آل سعود دارد را خدمت بقیه الله الاعظم روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفدا، ولی امرمسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز، علما، فضلا و بیت معظم آن شهید تبریک و تسلیت عرض می نماییم. بی شک حاصل خون پاک این شهید بزرگوار و هزاران هزار شهید مظلوم مسلمان اعم از شیعه و سنی در سرتاسر جهان و خصوصا در منطقه غرب آسیا، که بدستور مستکبرین جهان و توسط عمال کثیف آنها به زمین ریخته می شود، درخت تنومندی خواهد شد که همه مردم جهان از سایه سار آن بهره مند و از شر کفر و نفاق نجات خواهند یافت. قطعا اعدام شیخ نمر سرآغاز یک مرحله جدیدی از اعتراضات وعکس العمل مردم عربستان در برابر این جنایات خواهد بود و تجربه تاریخی نشان داده که مقابله با عالمان دینی عاقبتی جز شکست و نابودی برای مسببان آن ندارد. حکام آل سعود بدانند که خون به ناحق ریخته ی این روحانی شهید، خواب راحت را از آنان سلب نموده، جهان اسلام را بیدار کرده و به زودی آل سعود به آل سقوط تبدیل خواهند شد.ما بازاریان وکسبه شهرستان گرمه، اقدام ظالمانه رژیم عربستان سعودی دراعدام عالم بزرگ و مبارز شیعه، آیت الله شیخ نمر را به شدت محکوم نموده و ازمسلمانان و آزادی خواهان جهان بخصوص مردم مسلمان عربستان می خواهیم که خشم انقلابی و اعتراض خود را به گوش جهانیان رسانده و چهره واقعی و سفاک رژیم آل سعود را به مردم آزادی خواه جهان معرفی نمایند

بسیج اصناف و بازاریان شهرستان گرمه

****
بیانیه بسیج کارگری و کارمندی شهرستان گرمه در محکومیت اعدام حضرت آیت الله شیخ نمر روحانی برجسته شیعیان عربستان

اعلام انزجار بسیج کارگری و کارمندی شهرستان گرمه در اعدام حضرت آیت الله شیخ نمر روحانی برجسته شیعیان عربستان

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر شهادت روحانی برجسته شیعیان عربستان آیت الله شیخ نمر بدست جلادان تروریست پرور ظالم آل سعود قلوب مسلمانان جهان اعم از سنی و شیعه را جریحه دار و تنفر امت اسلامی از خائنین به حرمین شریفین را عمیق تر ساخت.

امت اسلامی حاکمان آل سعود را که از نسل امویان صدراسلام و یزیدیان تاریخ اند بزرگترین مصیبت امروز جهان اسلام همچون صهیونیسم جنایتکار می دانند که دستان آنها به خون هزاران مسلمان شیعه و سنی و کوبانی و کردی و علوی زیدی و ... در عراق و سوریه و بحرین و یمن و نیجریه و لبنان و شرق عربستان آغشته است.

امروز که آل سعود شعار مرگ بر آنها سراسر کشورهای اسلامی را فرا گرفته، با حمایت معنوی مفتی های وهابی و تکفیری عربستان و پول نفت مسلمانان و تروریست های پرورش یافته در دامان صهیونیستی شان با به شهادت رساندن ده ها شیعه معترض و منتقد عربستانی بویژه آیت الله شیخ نمر، شمارش معکوس سقوط حکومت ضد اسلامی و ضد انسانی خود را رقم زده و جهان اسلام را علیه خود به قیام و خیزش فرا خوانده است.

حکام فاقد عقل و شعور سعودی تصور کرده اند که زیر سایه ی حمایت آمریکا و انگلیس و صهیونیست های جنایتکار می توانند با این نوع جنایات به حیات خود ادامه دهند. آنان ماموریت دارند ذخایر زیرزمینی مسلمانان را به پای اهداف پلید صهیونیسم و وهابیت و آمریکا ریخته وعزت و نسل مسلمانان را با حمایت از تروریسم های تکفیری و بی لیاقتی در اداره حج نابود نموده و جنبش های انقلابی مسلمانان علیه حکام جور آل سعود را سرکوب کنند.

ولی به زودی خواهند دید که خون مظلومان کشورهای اسلامی گریبان آنها را خواهد گرفت و کاخ ظلم آنها را در هم خواهد شکست.

مابسیجیان عرصه ی کار و تلاش و کارمندی ضمن محکوم کردن اعدام این روحانی مبارز و انقلابی از عموم جامعه کارگری و کارمندی ، احزاب اسلامی جهان اسلام و آحاد جامعه و خصوصا مسئولان وزارت امور خارجه می خواهیم که علیه این اقدام آل سعود موضع قاطع اتخاذ نموده و انتقام خون آنان را بگیرند

بسیج کارگری و کارمندی شهرستان گرمه

****
بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی: (یُریدُونَ أنْ یُطْفِؤُا نُورَ اللهِ بِاَفْواهِهِمْ وَ یَاْبَی اللهُ اِلّا اَنْ یُتِمَّ نُورَهُوَلَوْ کَرِهَ الْکافِرُونَ) سوره توبه/32

با شهادت عالم مجاهدآیت الله شیخ نمر باقر النمر از سوي بي دادگاه آل سعود ، بار دیگر پرده از چهره  نفاق آلود رژیم آل سعود کنار رفت تا حقیقت درمورد حاکمان عربستان سعودی بیش از گذشته برای جامعه بشری بخصوص امت بزرگ اسلامی آشکار شود .

البته انتظار ديگري از حاميان رژیم کودک کش اسرائیل در کشتار مسلمانان مظلوم غزه و یمن نمي توان داشت و طبيعي است که در راستاي اطاعت از اربابان مستکبرشان ، خواسته های به حق رهبرمردم مظلوم عربستان را این چنین سرکوب نمایند . مدعیان دموکراسي چگونه بر جنایات حاکمان عربستان سکوت می کنند؟

آنچه امروز در منطقه ما در حال وقوع است چیزی جز سراسیمگی و دستپاچگی سران  استکبار جهانی و عمال منطقه ای آنان در برابر موج عظيم بيداري اسلامي نیست، تلاشهای کورکورانه آنان تنها با هدف به انحراف کشیدن، کند کردن و متوقف کردن اين خيزش الهي انجام مي گيرد . مستکبران و نوکرانشان بدانند؛ بیداری اسلامی ، شیعه و سنی نمی شناسد و مسلمين ، سلطه صهيونيزم بين الملل ، استکبار جهاني و نوکران آنان که حاکمان طاغوتی در منطقه هستند را برنمی تابند .

حوزه شهید بهنام محمدی ناحيه مقاومت بسيج شهرستان گرمه اعلام می نماید : همانطور که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند : بکشید ما را ، ملت ما بیدار تر می شود ؛ شهادت شخ نمر ،موجب بیداری مضاعف ملت عربستان ، امت اسلامی و جامعه بشری شده است .

حوزه مقاومت بسیج شهید بهنام محمدی

****
مبلغان ماجراجوی فتنه و منادیان خام اندیش تفرقه در میان مسلمانان، دست به جنایتی دیگر آلودند. اعدام روحانی آگاه و انقلابی، شیخ نمر باقر النمر، به دست حاکمان ضد عقل سعودی، نماد خباثت، بی عدالتی، حق ستیزی، خودمحوری، نامسلمانی، ستمگری و نفرت کور این مدعیان دروغین اسلام از حق و حقیقت است.

هواپرستان فاسد سعودی، این شهید بیداری اسلامی را، که در راه احقاق حقوق مشروع شیعیان و نفی تبعیض می کوشید، به تلاش برای برهم زدن امنیت و ایجاد فتنه محکوم کردند. عجبا! کار جهان مدرن به کجا رسیده است؟! نظامی که خود در حمایت از خونریزان داعشی، انگشت نمای عالم و آدم است؛ نظامی که در ایجاد و حشت و ترور در عراق و سوریه، لبنان و یمن، رسوای خاص و عام است؛ نظامی که دست داشتنش در تروریسم دولتیِ بحرین و حمله به بیمارستان ها و مدارس و مردم بی پناه یمن و نابودی زیرساخت های آن کشور، از او یک جنایتکار جنگی تمام عیار ساخته است، دم از امنیت می زند و در پی دفع فتنه است!

دریغ که شهادت مظلومانه شیخ نمر در سایه سکوت مجامع مدعی حقوق بشری انجام می شود و افسوس که وجدان خفته جهان گویا این حقیقت آشکار را درنیافته است که رژیم ضد مردمی سعودی، با هزینه کردن دلارهای بادآورده از منابع نفتی، دهان دنیا را بسته و سکوت مجامع جهانی را خریده است. اینک و در سایه این سکوت سنگین، گروهی که کارنامه سیاهشان، مصداق بارز افساد فی الارض است، با ریختن خون بی گناهان، آشکارا از تمام مرزهای اخلاقی و انسانی عبور کرده اند. به شهادت رساندن شیخ نمر، سرکوب شیعیان مظلوم آن دیار و دستگیری و حصر رهبران دینی در وضعیتی صورت می گیرد که هنوز درد جانکاه کشتار هزاران حاجی در سرزمین امن الهی، مرهمی نیافته و التیامی ندیده است. براستی امت اسلام از کدام درد شِکوه کند؟

امت اسلام هرگز و هیچ گاه این ددمنشی را از یاد نخواهد برد و حتی به اندازه مثقال ذره ای از خون عزیزانش نخواهد گذشت. بی تردید، این واقعه دردناک، بیداری و آگاهی دینی و انقلابی را برای جامعه اسلامی به ارمغان خواهد آورد و برای بداندیشان نیز ثمری جز رسوایی و انزوای هرچه بیشتر نخواهد داشت. این وقایع خونبار نشان می دهد که دفع شر و محدود کردن این اقلیت، که علاوه بر در دست‌داشتن امور حساس سرزمین وحی، ثروت‌های نجومی حاصل از فروش نفت را بدون حضور هر گونه نظارت مردمی در اختیار گرفته‌اند، رسالت و فریضه امت اسلام است.

حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر، شهادت این روحانی مجاهد را به حضرت بقیت الله الاعظم (ارواحنا فداه)،مقام معظم رهبری،مراجع معظم تقلید،حوزه های علمیه و ملت های مسلمان، بخصوص ملت شریف و شیعیان مقاوم سرزمین وحی تبریک و تسلیت می گوید. أَلَا إِنَّ نَصْرَ اللَّـهِ قَرِيبٌ.
 

حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه

****
بيانيه حوزه مقاومت بسيج حضرت فاطمه(س)درمحكوميت اعدام شيخ نمر

حوزه مقاومت بسيج حضرت فاطمه(س) ناحيه مقاومت بسیج شهرستان گرمه درمحكوميت اعدام شيخ نمر بيانيه اي صادركرد.

بسم الله الرحمن الرحيم

بيانيه حوزه مقاومت بسيج حضرت فاطمه(س)ناحيه مقاومت بسیج شهرستان گرمه درمحكوميت اعدام شيخ نمر

شيخ  نمر باقرالنمر، صداي شيعيان مظلومي است كه درسايه سنگين طاغوت وحكومت شيطان بادردورنج فراوان زيست مي كنند. فريادمعصومانه كودكاني است كه صداي پدرانشان ديگرگوششان رانوازش نمي كند، نداي زناني است كه ازحقوق ابتدايي خودمحرومند وآه مادراني است كه جگرگوشه شان دركنج زندان هاي رژيم آل سعودمحبوسند.

اقدام خيانت آميزوجنايت كارانه رژيم آل سعود دربه شهادت رساندن آيت الله شيخ نمر باقرالنمررهبرشيعيان عربستان ؛بخشي ازيك توطئه صهيونيستي براي تشديدتفرقه بين امت اسلامي واختلاف بين شيعيان واهل تسنن است.

حوزه مقاومت بسيج حضرت فاطمه(س)خطاب به اين جنايت رژيم صهيونيستي آل سعود اعلام ميدارد:

1.فاجعه قتل عام صدها عالم درطول حيات ننگين آل سعود ونيز جنايت قتل عام زائران خانه خداهرگز فراموش نخواهدشد وبي ترديد رژيم منفور سعودي هزينه اين اقدام شرم آور راخواهدپرداخت.

2.اقدام خباثت آميزآل سعود؛ به فضل الهي وبه بركت خونهاي پاك شهيدان همچون شهيدشيخ نمر، هوشياري وهوشمندي ووحدت مسلمانان را بيشترهويدا خواهدساخت.

3.رژيم آل سعودبداندسران وهابي با درهم ودينارهاي خودكه سعي دردامن زدن به اختلاف شيعه وسني دارندهرگز نخواهندتوانست به خواسته هاي استعمارگري وچپاول وغارت ثروت مردم عربستان دست پيداكنند.

4.دولت آل سعود بداند كه اين آتش زيرخاكستر با اعدام شيخ النمر درعربستان ازبين نمي رود وخاموش شدني هم نيست.

درپايان باتبريك وتسليت شهادت آيت الله نمر باقر النمربه محضر حضرت ولي عصر(عج)ومقام معظم رهبري(مدظله العالي) اعلام مي داريم ترديدي نيست خون پاك اين شهيد والامقام، وحدت امت اسلامي را تقويت خواهدكردواين جمله تاريخي امام خميني(ره)را براي تمامي دوستان ودشمنان متذكر مي شويم كه: ان شاالله ما اندوه دلمان رادروقت مناسب با انتقام آمريكا آل سعود برطرف خواهيم ساخت.

ومن الله التوفيق

حوزه مقاومت بسيج حضرت فاطمه(س)ناحيه مقاومت بسیج شهرستان گرمه

ارسال نظرات
پر بیننده ها