برگزاری مراسم بزرگداشت شیخ نمر در بقاع متبرکه و آستان امامزادگان سراسر کشور

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: مراسم بزرگداشت آیت الله شهید شیخ النمر و محکومیت جنایات آل سعود جنایتکار شامگاه امروز سه شنبه 15 دی ماه در بقاع متبرکه کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۱۶۵۲۷
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جلسه درس خارج فقه اظهارداشت: مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) فرمودند که «بدون تردید خون به ناحق ریخته‌ این شهید مظلوم به سرعت اثر خواهد کرد و دست انتقام الهی گریبان سیاستمداران سعودی را خواهد گرفت. این عالمِ مظلوم نه مردم را به حرکت مسلحانه تشویق می‌کرد و نه به صورت پنهانی اقدام به توطئه کرده بود، بلکه تنها کار او، انتقاد علنی و امر به معروف و نهی از منکرِ برخاسته از تعصب و غیرت دینی بود» برهمین اساس دیر نیست دست انتقام خدا، آل سعود را خوار و ذلیل گرداند.

وی ادامه داد: به دنبال جنایت بزرگ عربستان سعودی در به شهادت رساندن عالم مؤمن و مظلوم، آیت الله شیخ نمر باقر النمر، لزوم احساس مسئولیت همه مردم در سرتاسر دنیا در قبال این جنایت و جنایات مشابه سعودی در یمن و بحرین، سازمان اوقاف و امور خیریه بنا بر وظایف اسلامی و انسانی خود مراسم بزرگداشت عالم مجاهد آیت الله شهید شیخ نمر و محکومیت قاطع آل سعود جنایتکار را در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار می‌کند.

حجت الاسلام شرفخانی با اشاره به اهداف این مراسم افزود: بزرگداشت مقام شهید و مجلس ترحیم آن شهید سعید، محکومیت جنایت بزرگ عربستان سعودی در به شهادت رساندن عالم مؤمن و مظلوم، آیت الله شهید شیخ نمر باقر النمر و سکوت حامیان آن و جوامع بین المللی و تبیین سیاست‌های استکبار جهانی و جنایات آل سعود و وهابیت منحوس در از بین بردن وحدت کلمه مسلمین از اهداف برگزاری این مراسم است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه اضافه کرد: مراسم بزرگداشت عالم مجاهد آیت الله شهید شیخ نمر باقر النمر و محکومیت قاطع آل سعود جنایتکار شامگاه امروز سه شنبه 15 دی ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص کشور با حضور پرشکوه مردم برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: قرائت قرآن توسط قاریان ممتاز کشوری و استانی، سخنرانی با حضور ائمه محترم جمعه و جماعات و یا یکی از خطباء استانی با محوریت تبیین جنایات صهیونیست غاصب و آل سعود، طنین‌انداز شدن ندای با صلابت و دشمن شکن «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود»، شعرخوانی شاعران انقلابی و حماسی، قرائت دعای توسل و مداحی حماسی و  قرائت قطع‌نامه در پایان تجمع از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این مراسم است.

ارسال نظرات