خبرهای داغ:
استکبار در مأموریت جدید خود به این نتیجه رسیده که برای شکستن سد ولایت، باید مردم را نسبت به این مسئله و انقلاب دلسرد کرده و کاری کند که جامعه هیچ عرق و علاقه ای نسبت به ولایت و آرمان های امام راحل و ارکان انقلاب نداشته باشند.
کد خبر: ۸۶۱۶۵۱۹
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاج صادقی شب گذشته در سلسله نشست های بصیرت که در مسجد جامع خاتم الانبیاء(ص) پردیسان برگزار شد، به تشریح برنامه و اهداف دشمن در اجرای پروژه نفوذ و نفی حاکمیت دینی و ولایت فقیه پرداخت.

وی ضمن تأکید بر هوشیاری آحاد جامعه در مقابله با نفوذ استکبار و ایادی آنان، اظهار داشت: شواهد نشان می دهد که دشمن برنامه وسیعی برای نفوذ در بدنه و مراکز حساس کشور دارد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه مردم باید با بصیرت کامل مراقب نوع نفوذ دشمن باشند تا بتوانند در زمان مناسب مقابله کنند، افزود: همان طور که جامعه به دنبال شواهد ظهور می باشد، لازم است به شرائط آن نیز توجه کنند و در این مسیر 2 شرط تبری از حاکمیت غیر الهی و تولی و دوست داشتن از جمله شرائط و نشانه انسان های با بصیرت است.

سخنران این نشست با اشاره به اینکه انسان های با بصیرت علاوه بر توجه به شواهد نفوذ، باید مراقب شرائط آن نیز باشند، به برنامه نفوذ استکبار اشاره کرد و بیان داشت: استکبار در مأموریت جدید خود به این نتیجه رسیده که برای شکستن سد ولایت، باید مردم را نسبت به این مسئله و انقلاب دلسرد کرده و کاری کند که جامعه هیچ عرق و علاقه ای نسبت به ولایت و آرمان های امام راحل و ارکان انقلاب نداشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین حاج صادقی خاطرنشان ساخت: این بی بصیرتی و قراردادن مردم در مقابل ولایت فقیه، موضوعی است که سابقه تاریخی داشته و در جنگ صفین نیز اتفاق افتاده است.

وی تصریح کرد: ضعف بصیرت، بزرگترین مشکل این قوم بوده و کاری که معاویه در 16ماه نتواست انجام دهد، مشاور او یک روزه انجام داد و با به نیزه کردن قرآن، مردم را در مقابل ولیّ خدا قرار داد و برنامه ای پیاده کرد که مردم نسبت به امام و اهداف او بی اعتناء شدند، او را تنها گذاشته و موجبات خانه نشینی و شکست او و پیروزی دشمن را فراهم کرده اند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان داشت: دشمن به دنبال آن است که همان مردمی که 37 سال «مرگ بر آمریکا و انگلیس» گفته اند، با دست خود این انقلاب را از بین برده و فتنه ای به پا کنند.

سخنران این نشست با بیان این مطلب که فتنه غیر از تحریم و جنگ است، ادامه داد: حضرت علی(ع) می فرماید: «فتنه تاریک کننده است و چراغ هدایت و قوه درک را خاموش می کند».

حجت الاسلام و المسلمین صادقی افزود: در دهه 60، 70 و 80 انواع فتنه ها اتفاق افتاد که مهمترین آن فتنه 88 بود که کارگردان آن استکبار، هنرپیشه ها و أیادی آنان در داخل کشور بوده و بسیار پیچیده و دقیق به اجرا گذاشته شد.

وی گفت: در سال84 کلید و استارت این فتنه از طریق عوامل آنان در داخل و خارج زده شد که در سال 88 به اجرا درآمد؛ ولی با بصیرت و هوشیاری مردم و اقتدار رهبری این فتنه خنثی شد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اظهار داشت: این فتنه آن قدر سخت بود که آثار آن تا روزها بعد از آن نیز وجود داشت و از بین نرفته بود و اگر اقتدار ولایت و هدایت علی گونه رهبر انقلاب و هوشیاری مردم نبود، معلوم نبود این انقلاب گرفتار چه مسائلی می شد.

سخنران این نشست ابراز داشت: 9 دی روز تولد و تبری مردم ایران زمین بود که در عین حال دشمن در تئوری جدید خود به این نتیجه رسید که امت بی امام هیچ خطری ندارد و امامت بی امت نیز خطری ندارد و پیوند امام با ولایت نباید برقرار شود.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی خاطرنشان ساخت: در فتنه 88 دشمن به دنبال قطع اتصال مردم با ولایت بود که اگر این اتصال از بین می رفت، شکست انقلاب حتمی بود؛ اما خوشبختانه ناکام ماند.

وی تصریح کرد: دشمن در تئوری و فتنه جدید به دنبال آن است که مردمی که ولایت را قبول دارند، بی بصیرت شده و از این طریق به اهداف خود دست پیدا کند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان داشت: دشمن در پروژه نفوذ جدید به دنبال آن است که اشخاصی را وارد نظام کند تا از درون آن را آسیب پذیر نماید.

حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی با بیان این مطلب که نفود به دو قسم فیزیکی و غیرفیزیکی تقسیم می شود، اظهار داشت: آنان در نفوذ فیزیکی به دنبال این هدف هستند که افراد دلخواه خود را وارد مجلس خبرگان رهبری کرده تا رهبر انقلاب را استیضاح و بر روی ایشان تسلط داشته باشند.

سخنران این نشست با اشاره به نفوذ غیر فیزیکی، ابراز داشت: در این مرحله دشمن به دنبال برنامه ای است تا نیروهای داخلی کشور تنها راه برون رفت از مشکلات را تعامل با دنیا دانسته و دست از شعار مرگ بر آمریکا بکشند.

وی خاطرنشان ساخت: در این نوع از نفوذ، دشمن به دنبال القاء این مطلب به جامعه و مردم متدین است که استقلال با پیشرفت قابل جمع نیست.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: این گروه ها طرفدار این نوع تفکرات هستند که از آزادی افراد سخن می گویند، ولی از آزادی و استقلال ملت سخنی به میان نمی آورند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی تصریح کرد: دشمن به دنبال تغییر تفکرات در جامعه است و قصد دارد این موضوع را جای بیاندازد که دیگر گفتمان مقاومت پاسخگو نیست و باید نوع گفتمان را تغییر داد.

سخنران این نشست ابراز داشت: قرآن کریم هم این گونه سخنان را به شدت رد کرده و مطرود می داند و بر بصیرت و استکبار ستیزی تأکید فروانی دارد؛ اما متاسفانه برخی در مذاکرات خارجی بر این نوع اصول تأکید ندارند.

وی شکستن سد ولایت فقیه، اقتدار و گفتمان مقاومت را از جمله اهداف دشمن و عوامل نفوذی آن دانست و گفت: در حال حاضر شورای عالی امنیت آمریکا با همکاری 60 مؤسسه و 100 NGO طراحی برنامه نفوذ برای حوزه های علمیه، دانشگاه ها، مساجد، هیئات مذهبی و سایر مراکز بر عهده دارند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه برخی ها دانسته و یا ندانسته در داخل کشور در حال اجرای طرح نفوذ اند، به رسالت حوزه و جامعه در برابر این نفوذ اشاره کرد و بیان داشت: باید باور کنیم که آمریکا و دشمنان ما اهل مذاکره نیستند و باید نفوذ را باور کنیم؛ همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز بر این موضوع تأکید دارند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی به اهداف نفوذ در انتخابات اشاره کرد و گفت: در نفوذ فیزیکی دشمن می خواهد مصالح حکومت در دست انسان هایی باشد که گفتمان آنان، رفاقت و دوستی است؛ نه گفتمان مقاومت؛ دشمن به دنبال آن است که اشخاصی وارد مجلس شورای اسلامی شوند که تفکر آنان رویارویی با غرب نباشد.

وی تأکید کرد: ورود انسان های با بصیرت به مجلس شورای اسلامی، شاخص انتخابات است و که مردم باید به آن توجه داشته باشند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها