جشنواره بین المللی فیلم وحدت اسلامی در پی اقدام ظالمنانه حکومت آل سعود و به شهادت رساندن دانشمند جهان اسلام حضرت ایت ا... شیخ نمر، بزرگداشت این عالم جهان اسلام را برگزار خواهد کرد.
کد خبر: ۸۶۱۶۵۱۵
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، در پی اقدام ظالمنانه حکومت آل سعود و به شهادت رساندن دانشمند جهان اسلام حضرت ایت ا... شیخ نمر، دبیر جشنواره بین المللی فیلم وحدت اسلامی ضمن محکوم کردن این اقدام غیر انسانی و تسلیت به محضر کلیه آزاداندیشان و پیروان راستین اسلام عزیز ابراز کرد: بازهم دست استکبار و تفرقه انگیز صهیونیسم و امریکا از آستین دولتمردان سعودی بیرون آمده و مرتکب خطایی استراتژیک گردیدند و نشان دادند که منطق ارشاد، اندرز و مطالبه ی حقیقیت به روش های مسالمت آمیز در برابر ذهنیت داعشی حاکم بر آل سعود و اطرافیانشان سودی ندارد.

بدون شک این اقدام به دور از تدبیر آل سعود که به دنبال حاکمیت تفکر وهابیت و ایجاد شکاف و تفرقه در بین ملل مسلمان هستند منجر به افزایش شیب نابودی این رژیم به ظاهر مسلمان خواهد شد و خون این عالم بزرگوار جرقه ای خواهد بود برای اتحاد دوباره مسلمین جهان و دست یابی به امت واحده اسلامی.

هاشم میرزاخانی دبیر جشنواره در ادامه آورده است: "اولین جشنواره بین المللی فیلم وحدت اسلامی" در این دوره ضمن برگزاری بزرگداشت برای این دانشمند فقید اسلام، جایزه بزرگ "شیخ نمر" را به بهترین اثر مستند جشنواره در بخش ویژه (اسلام تیزی) اهدا خواهد نمود.

دبیر جشنواره ضمن دعوت از کلیه فیلمسازان جهان اسلام برای ارسال آثارشان در بخش مستند "اسلام ستیزی" ابراز امیدواری کرد صدای این عالم ربانی همچون سایر منادیان وحدت مسلمین همواره جاودان بوده و از طریق حنجره هنر و رسانه فیلم  به گوش جهانیان برسد.

شایان ذکر است "اولین جشنواره بین المللی فیلم وحدت اسلامی" در بخشهای کوتاه، نیمه بلند و بلند در حوزه های مستند ، داستانی و انیمیشن و با موضوع وحدت مسلمین، قرآن کریم و پیامبر اکرم (ص) و بخش ویژه "اسلام ستیزی" در تهران برگزار می شود.

علاقه مندان تا پایان دی ماه فرصت دارند از طریق سایت جشنواره به نشانی www.iuiff.ir نسبت به ثبت نام و شرکت آثارشان در جشنواره اقدام نمایند.

ارسال نظرات