خبرهای داغ:
به مناسبت سال نو میلادی،سردار خرّم با خانواده شهید ساکو مجنونيانس دیدار کرد.
کد خبر: ۸۶۱۶۴۷۳
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، به مناسبت آغاز سال میلادی، سردار فرماندهی محترم سپاه شهداء آذربایجان غربی در راس هیئتی همچون سال های گذشته به دیدار خانواده یکی از ارمنی های ارومیه رفت تا هم از نزدیک با این خانواده آشنا شود و هم آغاز سال نو میلادی را به این خانواده شهید تبریک بگویند.

اکیپ همراه سردار پس از گذر از خیابان های مختلف شهر ارومیه، به خیابان دانشکده ارومیه وارد شد، از قبل ذهنیتی از این خانواده ارمنی داشتم، می دانستم با پدر شهید و یکی از بزرگترین خیرین استان آذربایجان غربی دیدار خواهیم کرد و شاید ذهنیتی نیز برای خود ساخته بودم هر جور که فکر می کنی ساخت مدرسه برای 920 دانش آموز این استان کار ارزشمندی است که یک خیر را از دیگران متمایز می کند، البته نام ادیک مجنونيانس نامی است که بیشتر خیرین ارومیه با این نام آشنا هستند، خیری که علاوه بر ساخت مدرسه برای دانش آموزان ارومیه، در اشتغالزایی برای جوانان این شهر نیز تلاش کرده است.

با زدن زنگ خانه و آمدن پدر شهید برای استقبال همه ذهنیت من درست از آب در می آید، آنقدر این پدر شهید صمیمی، مهربان و خونگرم با سردار و همراهان همراه می شود که گویی سال ها است آنها را می شناسد، خوشحالیش را می توان از خنده های بدون کلامش به راحتی احساس کرد، پدر شهید ساکو اینک در برابر ما است و صمیمانه دست سردار فرماندهی سپاه شهداء آذربایجان غربی را می فشارد، احساس صممیت این پدر شهید همه شگفت زده می کند،پس از تعارف های معمول و تبریک آغاز سال جدید از سوی سردار عابدین خرّم، پدر شهید بیشتر از خود و فعالیت هایش می گوید.

او همچنان نگاه گرمی به رزمندگان اسلام می اندازد و خدمت به کشور را وظیفه خود می داند.

ادیک معتقد است، آرامش امروز کشور ایران در برابر عدم آرامش و ثبات کشورهای منطقه نعمتی است که باید قدردان آن بود.

اديك مجنونيانس ادامه می دهد: مدرسه را به نام پسرم احداث کردم چرا که همه دانش آموزان این مدرسه را فرزند خود می دانم.

وی با بیان اینکه همه تلاشم این است که خدمتی برای مردم کرده باشم، خاطرنشان کرد: باید با جان و مال به مملکت خدمتگذاری کرد،هر چه دارم برای خدمت به مملکتم به کار بسته ام.

این پدر شهید گفت: هنگامی که در مدرسه حضور می یابم انگار تازه از مادر متولد می شوم، اعتقاد دارم زندگی جاری است و باید برای ادامه آن تلاش کرد.

وی در حین صحبت هایش آلبوم عکس فعالیت های خیری خود را نیز با سردار مرور دوباره می کند، انگار با همه عکس ها زندگی کرده و برای تک تک آنها خاطره ای برای سردار خرّم تعریف می کند.

این خیر ارومیه ای امنیت کشور را مدیون ایثارگری ها رزمندگان اسلام می داند و می گوید مملکت هر کسی همانند خانه اوست، اگر مملکت امنیت نداشته باشد، خانه نیز روی امنیت و آرامش را به خود نمی بیند.

وی گفت: ترجیح می دهم در کشور خودم برای مردم سرمایه گذاری کنم و تا کنون هیچ سرمایه گذاری در کشورهای خارجی نداشته ام.

این خیر ارومیه ای با بیان اینکه در کارخانه شن و ماسه نیز زمینه اشتغال برای 240 نفر را ایجاد کرده ام، افزود: هر ماه که حقوق کارگران را پرداخت میکنم، احساس آرامش دارم.

وی در حالی که صحبت می کند از تعارف به تک تک افراد حاضر برای صرف میوه و شیرینی نیز خسته نمی شود،خانواده به ویژه همسرش نیز در تعارف کم نمی آورند و مدام در جنب و جوش برای پذیرایی از سردار و هئیت همراه هستند.

گفتنی است،مدرسه 12 كلاسه ابتدايي خيري شهيد ساكو مجنونيانس در شهرستان اروميه توسط خير مدرسه ساز اديك مجنونيانس با اعتبار 4میلیارد تومان به صورت تمام الکترونیک احداث شده است.

همچنین این خیر مدرسه ساز، سالن ورزشی نیز در جنب این مدرسه احداث کرده است، وی دارای کارنامه درخشانی در امور خیریه در استان آذربایجان غربی است.

ارسال نظرات