خبرهای داغ:
در تجمع اعتراض‌آمیز مردم میامی مطرح شد؛

ظلم بر مظلومان بی‌جواب نخواهد ماند

مسئولین و مردم میامی در تجمعی اعتراض‌آمیز در محل مسجد جامع میامی جنایات آل سعود خائن را محکوم کردند و تأکید کردند: ظلم بر مظلومان بی‌جواب نخواهد ماند.
کد خبر: ۸۶۱۶۴۴۵
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، مسئولین و مردم میامی شامگاه دوشنبه در تجمعی اعتراض‌آمیز در محل مسجد جامع میامی جنایات آل سعود خائن را محکوم کردند و تأکید کردند: ظلم بر مظلومان بی‌جواب نخواهد ماند.

یک کارشناس مسائل دینی و سیاسی با تأکید بر اینکه شیطنت‌های آل سعود تمام‌نشدنی است، گفت: پس از جنایات در فاجعه منا و کشتار مردم یمن بازهم به کشتار شیعیان و عالمان شیعه در عربستان به‌ویژه شیخ نمر اقدام کردند.

حجت‌الاسلام عابدی بابیان اینکه ظلم بر مظلومان بی‌جواب نخواهد ماند، تصریح کرد: اعدام شیخ نمر باقر النمر خشم و انزجار جهان اسلام را در برداشته است و این اقدام با سکوت مرگبار مدعیان حقوق بشر مواجه شده است.

وی گفت: هدف اصلی این اقدامات خشن جلوه دادن اسلام و مسلمانان است و بر همه واجب است که در برابر این اقدامات واکنش نشاند دهند.

امام جماعت مسجد جامع میامی خاطرنشان کرد: راه عربستان و آل سعود از زمان پیامبر و راه‌اندازی جریان سقیفه جدا شد و آنان با قبول نکرد ولایت امام علی (ع) خود را دایه ولایت پس از پیامبر اسلام دانستند.

در این آیین مسئولین و مردممیامی با سردادن شعارهای چون «مرگ بر آل سعود خائن»، «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر آمریکا»،«سفارت سعودی تعطیل باید گردد» و «حزب‌الله می‌میرد، سازش نمی‌پذیرد» خشم وانزجار خودشان را در به شهادت رساندن روحانی مجاهد و نستوه شیخ نمر باقر النمر به دست حکام متجاوز و خائن سعودی اعلام و آن را محکوم کردند.

قرائت بیانه بسیج اصناف و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان میامی در محکومیت به شهادت رساندن شیخ نمر از دیگر برنامه‌های این تجمع بود.

این تجمع از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، بسیج اصناف، ستاد نماز جمعه و هیات امناء مسجد جامع میامی برگزارشده بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها