آبروی کوچه، افتخار ملحه

یادواره شهد، روبروی منزل شهیدان علی و سعیدحمیدی اصل برگزار شد

یادواره محله‌ها برای شناساندن خانواده‌های شهدا برای عموم مردم و اهالی محل است تا ساکنان محله‌ها با خانواده‌های معظم شهدا بیشتر آشنا شوند، خانواده‌هایی که عزیزان خود را فدای این نظام و انقلاب کردند.
کد خبر: ۸۶۱۶۴۴۲
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: یادواره شهدا(آبروی کوچه،افتخار ملحه) به منظور ارتباط بهتر با خانواده‌های شهدا مقابل منزل شهیدان علی وسعید حمیدی اصل برگزارشد.
فرمانده حوزه بسیج ملاثانی در استان خوزستان گفت: یادواره محله‌ها برای شناساندن خانواده‌های شهدا برای عموم مردم و اهالی محل است تا ساکنان محله‌ها با خانواده‌های معظم شهدا بیشتر آشنا شوند، خانواده‌هایی که عزیزان خود را فدای این نظام و انقلاب کردند.
این آیین با حضور پرشور مردم و خانواده معظم شهدای هشت سال دفاع مقدس و مسئولان شهرستان باوی و به یاد شهیدان علی وسعید حمیدی اصل و قرائت زندگی‌نامه شهید انجام شد.

 

وی اظهار داشت: طرح یادواره محله‌های شهرملاثانی در زمینه ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، یاد و خاطره شهدای محله‌ها و خانواده‌های شهدا و برای ارتباط بهتر با خانواده‌های شهدا برگزار شد که با اجرای این برنامه بخشی از مرارت‌ها و صدماتی که خانواده‌های شهدا متحمل شده‌اند برای مردم یادآوری و بازگو شود.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات
آخرین اخبار