شهادت مظلومانه الگوی مقاومت و پایداری شیعیان عربستان سعودی آیت‌الله شیخ نمر باقر النمر را به ساحت مقدس امام زمان (عج) ، مقام معظم رهبری و عموم مسلمین جهان تسلیت عرض میکنیم.
کد خبر: ۸۶۱۶۴۳۶
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵

شهادت مظلومانه الگوی مقاومت و پایداری شیعیان عربستان سعودی آیت‌الله شیخ نمر باقر النمر را به ساحت مقدس امام زمان (عج) ، مقام معظم رهبری و عموم مسلمین جهان تسلیت عرض میکنیم.

بسم الله الرحمن الرحیم

 

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت
مظلومانه الگوی مقاومت و پایداری شیعیان عربستان سعودی آیت‌الله شیخ نمر باقر النمر
را به ساحت مقدس امام زمان (عج) ، مقام معظم رهبری و عموم مسلمین جهان تسلیت عرض
میکنیم.

 

 

 

اعدام آیت‌الله شیخ باقر النمر بار دیگر ماهیت ضدبشری آل سعود را به عنوان رژیمی غاصب و خائن به نمایش گذاشت.اکنون که جهان اسلام در آتش تفرقه و افراط گری دشمنان اسلام گرفتار است و ضرورت دنیای اسلام، حفظ وحدت بین امت اسلامی برای دفع فتنه‌های استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب است، حکومت سرسپرده عربستان که داعی برقراری احکام شرع اسلام را دارد، در اقدامی که به تشدید اختلافات مذهبی دامن می‌زند با به شهادت رساندن آیت‌الله شیخ نمر باقر النمر به روشنی گام در مسیر دشمنان وحدت مسلمانان برداشته است.

اقدام نسنجیده و مغرضانه حکام سرسپرده عربستان در اعدام آیت‌الله شیخ نمر باقر النمر و تعدادی از مسلمانان آن کشور در حالی صورت می‌گیرد که هنوز زخم مصیبت کشتار هزاران حاجی مسلمان در حوادث حج امسال و فاجعه منا التیام نیافته است.

حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) رفسنجان، این اقدام را خلاف مصالح عمومی مسلمانان جهان می داند و این اعمال را محکوم می نماید و از همه اندیشمندان جهان می‌خواهد از کنار چنین فجایعی نظاره گر و بی تفاوت نگذرند

همچنین از سازمانها و نهادهای بین المللی مدعی حقوق بشر و آزادی بیان انتظار است با پرهیز از رفتار دوگانه و متناقض، در قبال این جنایت سبوعانه بموقع موضعگیری کرده و با محکومیت شدید آن به وظیفه خود عمل نماید.

تردیدی نیست خون پاک این شهید والامقام ، وحدت امت اسلامی را تقویت خواهد کرد و با طنین انداز شدن پیام راستین و آگاهی بخش شیخ نمر در جای جای سرزمین حجاز، پرچم مقاومت و مبارزه آن روحانی جلیل القدر به دست آحاد ملت مسلمان عربستان به ویژه جوانان غیور حجازی برافراشته نگه داشته شده و در آینده ای نه چندان دور انتقام سختی از جنایتکاران آل سعود گرفته و سقوط و فروپاشی پایه های این رژیم تروریست پرور، منفور و ضد اسلام را رقم خواهد زد.

ارسال نظرات