بیانیه حوزه شهید مفید فارس در پی شهادت آیت‌الله نمر

حوزه مقاومت بسیج سردار شهید نجفعلی مفید سپاه ناحیه لارستان استان فارس در پی شهادت مظلومانه آیت‌الله شیخ باقرالنّمر و جنایات رژیم سعودی بیانیه‌ صادر کرد.
کد خبر: ۸۶۱۶۴۲۷
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰

متن بیانیه‌ به‌شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم قال رسول الله(ص): أوَّلَ ما یُقضَی بَینَ النّاسِ یَومَ القِیامَهِ فِی الدِّماء

اولین مسئله ای که در روز قیامت بین مردم حکم می شود، در(باره) خون ها است.

در شرایط حاضر که جهان اسلام شاهد مصیبت ها و گرفتاریهای بزرگ و به خاک و خون کشیده شدن هزاران انسان بی گناه بخاطر اندیشه ها و رفتارهای افراطی و تکفیری، و قحطی استدلال و منطق و استیلای تندروی های قومی و مذهبی است که بلای خانمان سوزی را برای امت اسلامی رقم زده است و در این شرایط که علما و اندیشمندان و چهره های اثرگذار دنیای اسلام به دنبال پیدا کردن راه حلی برای برون رفت از این وضعیت و ایجاد دوباره بنای امّت واحده و تمدّن اسلامی هستند؛ متأسفانه شاهد خوش رقصی رژیم وهابی-تکفیری آل سعود در پلّکانِ سقوطِ تعریف شده امریکایی صهیونیستی، جهت ایجاد شکاف در دنیای اسلام و ایجاد تفرقه بین مسلمین هستیم که البته هوشیاری و بصیرت علما و اندیشمندان مذاهب و موضعگیری و واکنش قاطع و سریع بزرگان، نقشه شوم آنان را نقش بر آب نمود.

رژیم آل سعود وهابی، با بربریت عصر جاهلی خود، محل نزول وحی و خانه أمن الهی را غصب و با حرمت شکنیهای آشکار، فقط به جنگ نیابتی از رژیم تروریست صهیونیستی و گسترش فساد در زمین و انتشار افکار ضالّهِ ضدّ دین برای تجزیه جامعه اسلامی اکتفا نمی کند؛ بلکه با اُمَوی نمایی آشکار، احکام و قوانین اسلامی را نقض و به مقدّسات توهین می کند.

بسیجیان حوزه مقاومت سردار شهید نجفعلی مفید؛ شهادت مجاهد نستوه راه عاشورا، آیت الله شیخ باقرالنّمر را به محضر مبارک حضرت صاحب الزمان(عج) و نائب بر حقّش، علما و بزرگان اسلام و همه آزادگان و بشردوستان تعزیت و تسلیت گفته و این اقدام خبیث و تفرقه افکن را محکوم می کنند و عقیده دارند که؛

امروز سران کفر و شرک و نفاق برای دست یافتن به اهداف پلید خود، با وجهه ای خودساخته و بزک شده توسط رسانه ها و عُمّال خود، آنچنان به جنایت دست می زنند و انسان های بی گناه را به خاک و خون می کشند و آنچنان آن را موجّه جلوه می دهند که انگار زنده بودن این قربانیان کاری خطا بوده است.

امروز خون آیت اللهِ شهید شیخ باقرالنّمر، خون های حسینیِ مسلمانان را به جوش و خروش واداشته است.
بزرگان ما، شیعه را به صبری استراتژیک دعوت کرده بودند. امروز این صبرِ استراتژیکِ امّت به سر آمده.امروز این روح در صدد پرواز است. امروز شور و شعار ما لبیک یا حسین(ع) است، تا صدای خوش اِلحانِ یگانه ی تاریخ را بشنویم که خواهد فرمود:

أنَا بَقِیَّهُ الله خَیرٌ لَکُم وَ أنَا الّذی املَأ الأرضَ قِسطاً وَ عَدلاً هَل مِن ناصِرٍ یَنصُرُنی وَ هَل مِن مُعینٍ یُعینُنی ألا یا أهلَ العالَم؛ أنا الإمامُ القائم ألا یا أهلَ العالَم؛ أنا الصَّمصامُ المُنتَقِم ألا یا أهلَ العالَم؛ إنَّ جَدِّیَ الحُسَینِ قَتَلوهُ عَطشانا ألا یا أهلَ العالَم؛ إنَّ جَدِّیَ الحُسَینِ طَرَحوهُ عُریانا ألا یا أهلَ العالَم؛ إنَّ جَدِّیَ الحُسَینِ سَحِقوهُ عُدوانا

و این وعده ی حق الهی است که امت واحده ی اسلامی و سلطنت الهی نمود خواهد یافت و رژیم ستمگر سعودی و مستکبران عالم در خون بی گناهان غرق خواهند شد. «و إنَّا مِنَ المُجرِمِینَ مُنتَقِمُونَ» «صَدَقَ اللهُ العَلِیُّ العَظیم»
(سجده/۲۲)

ارسال نظرات