خبرهای داغ:
حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه در بيانيه‌اي با تبريك فرا رسيدن هفته وحدت و خجسته ميلاد پيامبر گرامي اسلام (ص) و تولد امام جعفر صادق (ع)، ملت ايران را پرچمدار حركت براي تحقق وحدت جهاني اسلام دانست.
کد خبر: ۸۶۱۶۴۱۷
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، گراميداشت هفته وحدت در سال جاري پس از خلق حماسه‌هاي عظيم، ماندگار، وحدت‌آفرين و دشمن كش ملت بصير و ولايت‌مدار ايران اسلامي در راهپیمای های ملي 9 دي و 22 بهمن كه در حقيقت تابلويي تمام عيار از ميزان پايبندي و تبعيت ايرانيان از ولايت فقيه و رسوايي فتنه‌افروزان و نااميدي ضد انقلاب و بيگانگان را در معرض جهانيان قرار داد از حلاوت و شيريني به سزايي برخوردار است.

اين بيانيه مي ‌افزايد: نامگذاري اين ايام ولادت پيامبر گرامي اسلام (ص) به عنوان هفته وحدت يكي از دستاوردهاي گران سنگ انقلاب اسلامي است كه توانست پيام وحدت را به مثابه حلقه مفقوده امت اسلامي به مسلمين برسانند و نقش تعيين‌كننده و سرنوشت‌ساز در عرصه رويارويي دنياي استكباري با جهان اسلام كه براي يك لحظه از دشمني عليه اسلام و مسلمانان غافل نمي‌شوند براي همگان به ويژه رهبران، خواص، نخبگان و شخصيت‌ها و جريان‌هاي تاثيرگذار جوامع و ملل اسلامي آشكار سازد.

اين بيانيه تصريح كرد: قرن حاضر پس از قرن گذشته كه با پيروزي انقلاب اسلامي و پديدار شدن امواج بيداري اسلامي پايه‌هاي كاخ سلطه‌گران جهاني متزلزل و در برخي نقاط فرو ريخت، مي‌تواند تحقق وحدت آرمان مسلمين در اقصي نقاط عالم باشد و بي‌ترديد دشمنان آيين پيامبر اعظم (ص) از درك چنين عصري عاجز و پيش‌بيني آن برايشان بسيار سخت و ملال‌آور است.

اين بيانيه در ادامه با اشاره به نقش وحدت جهان اسلام در پيوند تمامي جوامع و ملل آزاده براي تشكيل جبهه ضد استكباري و بسترسازي براي شكل‌گيري قدرت مستضعفين آورده است: هوشمندي و هوشياري در برابر سناريوها و طرح‌هاي تفرقه‌افكنانه دشمنان و به طور مشخص آمريكا، انگليس و رژيم صهيونيستي، شناسايي و اهتمام نسبت به خطوط قرمز وحدت و يكپارچگي مسلمين و فراگيرسازي تعامل بين مذاهب اسلامي از جمله ضرورت‌هايي است كه مي‌تواند استكبار جهاني و قدرت‌هاي سلطه‌گر را مايوس و ناتوان نگه دارد.

در اين بيانيه تاكيد شده است: نگاه به مقوله راهبردي و سرنوشت ساز وحدت جهان اسلام و فراگير سازي تعامل ميان مسلمانان، بايستي فراتر از موسم هفته وحدت، به ضرورت اجتناب‌ناپذير تمامي ايام سال تبديل شود،‌ در چنين صورتي روزنه‌هايي كه ممكن است به فرصتي براي دشمنان اسلام و وحدت مسلمين تبديل شود مسدود و نمادهاي اخوت، صميميت، هم افزايي و هدف‌گذاري مشترك بين جوامع و مذاهب اسلامي تقويت و تبلور خواهد يافت.

اين بيانيه در پايان با تبريك اين عيد فرخنده و وحدت‌آفرين به ملت رشيد ايران اسلامي و دعوت از آحاد مسلمانان جهان به شركت در آئين‌هاي گراميداشت ميلاد پيامبر اكرم (ص) آورده است: تبديل شعار وحدت جهاني اسلام به فرهنگ جاري و حقيقت مستمر در جامعه اسلامي راهبردي است كه دست‌يابي امت اسلامي به ظرفيتي تمام عيار براي شكست حتمي مستكبران و نابودي ظالمان و برپايي حكومت موعود را رقم خواهد زد.

****

بیانیه حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر شهرستان گرمه به مناسبت حماسه عظیم 9دی

روز نهم دي ۸۸ شكوه پيوند ناگسستني امت با امام خويش بود كه در سيل خروشان انسان هاي عاشق و ولايت مدار متجلي شد ، روزي كه فتنه گران و دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي در ميان حجم عظيم امواج امت اسلامي نفسشان بريد و مرگشان رقم خورد و مردم حسيني منش ایران اسلامی نشان دادند كه اكسير باطل السحر فتنه گران از تركيب و پيوند اعتقادي و عاطفي امت ورهبري ناكام ماند.اما اکنون در آستانه ششمین سالگرد قیام و خروش ملت عاشورایی و بصیرحسینی ایران اسلامی اعلام میداریم،همچنان که در سال 88 ملت سلحشور ایران اسلامی با خروش و بیداری خود مقابل طغیان گران پست و خود فروخته ایستاده وبا سرکوب و کور کردن چشم نفاق پیروزمندانه به مسیر حق خود ادامه دادند ،ملت شریف وشهادت طلب ایران اسلامی دریوم الله 9 دی به جهانیان و بخصوص اربابان نظام سلطه و چند چهره فتنه گر سال 88 ، یک بار دیگر یادآوری می کنند که حتی اگر تمام دنیا در مقابل دین و عزم راسخ آنها صف کشی کنند ، نخواهند توانست بر عزم و اراده و ارادت این ملت به دین و شریعت اسلام و رهبری ولی فقیه کوچکترین خدشه ای وارد کنند و چه بسا تمام قد در برابر فتنه آنها خواهند ایستاد .

حوزه مقاومت بسیج شهید باهنرناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی و تقدیر و تشکر از ملت شریف و مومن ایران به خاطر مجاهدت‌ها و بصیرت بی‌نظیرشان در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت فقیه، بار دیگر با آرمان‌های الهی امام راحل عظیم الشأن (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تجدید میثاق می‌کند و اعلام می‌دارد تمام توان خود را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی وآرمانهای نظام و انقلاب بکار خواهند بست.

****
بیانیه روابط عمومی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه به مناسبت تقارن هفته وحدت و 9دی

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحيم‌

 در قضيه‌ى 9 دى سال 88 يك نكته اساسى است و آن نكته برميگردد به هويت انقلاب و ماهيت انقلاب. يعنى همان روحى كه حاكم بود بر اصل انقلاب ما و آن حضور عظيمِ بى‌نظيرِ تاريخى در سال 57، همان روح در ماجراى 9 دى نشان داده شد؛ روح ديانتِ حاكم بر دلهاى مردم بود. پس اينجا ما دو تا عنصر در كنار هم داريم: يك عنصر، عنصر مردم است؛ كه مردم در هر كشورى، در هر جامعه‌اى، اگر چنانچه همت كنند، بصيرت به خرج بدهند، عمل كنند و وارد ميدان بشوند، ميتوانند همه‌ى مشكلات را حل كنند. يعنى بزرگترين كوه‌ها در مقابل حضور مردم از بين ميرود؛ ميتوانند كوه‌هاى بزرگ را جابه‌جا كنند. عنصر دوم هم عنصر ايمان دينى مردم است. ايمان دينى، آن معجزه‌گرى است كه قادر است اولاً همه‌ى مردم را بسيج كند و بياورد، ثانياً آنها را در صحنه نگه دارد، و ثالثاً سختى‌ها را براى آنها هموار و آسان كند؛ هيچ ايمان ديگرى اين خصوصيت را ندارد. 9 دى يك نمونه‌اى بود از همان خصوصيتى كه در خود انقلاب وجود داشت؛ يعنى مردم احساس وظيفه‌ى دينى كردند و دنبال اين وظيفه، عمل صالحِ خودشان را انجام دادند. عمل صالح اين بود كه توى خيابان بيايند، نشان بدهند، بگويند مردم ايران اينند. با اين حركت مردم، آن حجم عظيم تبليغات دشمن كه ميخواست فتنه‌گران را مردم ايران معرفى كند و اينجور نشان بدهد كه مردم ايران از انقلابشان، از نظامشان برگشتند، بكلى نقش بر آب شد؛ يعنى مردم نشان دادند كه اين، مردم ايران است. تحليلگران خارجى وقتى نگاه كردند، گفتند از بعد از رحلت امام بزرگوار، يا شايد بعضى گفتند از بعد از حركات اول انقلاب، هيچ اجتماعى با اين بزرگى، با اين تپش، با اين شور و هيجان وجود نداشته، كه مردم وارد ميدان شدند. اين، حقيقت 9 دى است. حركت 9 دى بود؛ آمدند بساط فتنه و فتنه‌گران را در هم پيچيدند. لذا حادثه‌ى 9 دى يك حادثه‌ى ماندنى در تاريخ ماست. اين حادثه، شبيه حوادث اول انقلاب است. اين حادثه بايستى حفظ شود، بايستى گرامى داشته شود. (بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مد ظله العالی) در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت ۹ دی ۱۳۹۰/۰۹/۲۱ )

ما پایوران ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و ولادت امام جعفر صادق و گرامی داشت هفته وحدت با بصیرت و همدلی و همزبانی با اهل تسنن با شعار کوینده جنایات فتنه گران در سال 88  را محکوم کرده و به اسکتبار جهانی و امریکای جنایت کار اعلام می داریم که ایران اسلامی با وحدت شیعه و سنی هرگز اجازه نفوذ فرهنگی وسیاسی به عاملان دست نشانده امریکا و اسرائیل به اذهان امت اسلامی و خاک وطن مان نخواهیم داد و تا اخرین قطره خونمان پیرو ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم.

«من الله توفیق»

بیانیه روابط عمومی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه

****
بیانیه حوزه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب (ع) ناحیه گرمه به مناسبت هفته وحدت و 9 دی

بیانیه حوزه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب (ع) به مناسبت هفته وحدت و 9 دی

بسم الله الرحمن الرحیم

"وَاعتَصِموا بِحَبلِ الله جَمیعاً وَ لا تَفَرَّقوا .... "        آل عمران آیه 103

هفدهم ربیع اول سالروز ولادت با سعادت پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی(ص)، آن ریسمان محکم الهی است که نه تنها مسلمانان که تمامی بشریت برای رسیدن به راه نجات و سعادت، از چنگ زدن و توسل به ایشان ناگزیرند.

پیامبری که رحمت للعالمین است و اسوه ای حسنه برای همه ، مصداق بارزی از حبل الله است که خدای سبحان امر فرموده که از گرد وجود نازینش متفرق نشویم.

بدون تردید نامگذاری هفته وحدت موهبتی است که از جانب خدای متعال بر قلب سلیم امام راحل عظیم الشأن ما الهام گشت تا تمامی مسلمانان عالم با جمع شدن حول محورقرآن و وجود نازنین پیامبر خاتم (ص) بر فتنه های بدخواهان اسلام و مسلمین، در راس آنها آمریکا و صهیونیسم فائق آیند.

درود و سلام خدا بر امام امت و شهیدان راه حق و بر ملت بیدار و بصیر و انقلابی ایران که با پیروی از خلف صالح امام ، مقام معظم رهبری(مد ظلّه العالی)، با وحدتی مثال زدنی ، بر راه امام و شهداء پای می فشرند و بارزترین مصداق این ایستادگی رادر فتنه 88 و با خلق حماسه 9 دی به منصه ظهور گذاشتند.

مردم سرافراز ایران اسلامی در نهم دی ماه سال 88 با وحدت و انسجام ماندگاری همچون اتحاد اول انقلاب با محوری ترین حماسه ای از خود به یادگار گذاشتند که تا سالیان دراز چون گوهری در راه مبارزه با فتنه و فتنه گران خواهد درخشید.

ما نیز به فرموده امام خامنه ای(مد ظلّه العالی) عزیز این حماسه بزرگ را گرامی داشته و نخواهیم گذاشت که از خاطره ها فراموش شود

****
بیانیه بسیج اصناف و بازاریان شهرستان گرمه در خصوص حماسه 9دی

بسیج اصناف و بازاریان شهرستان گرمه در خصوص حماسه 9دی بیانیه ای صادر کرد.

حماسه ماندگار نهم دی بدون شک بی نظیرترین حرکت مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های انقلاب اسلامی ایران بود که فصل جدیدی از بصیرت، هوشیاری، دشمن شناسی و غیرت دینی و انقلابی درصحیفه تاریخ مبارزات مردم مسلمان ایران رقم زد و روز نهم دی ماه 1388 را به واسطه حرکت عظیم، حیرت انگیز و فوق العاده مردم، در تاریخ ماندگار کرد. آنچه در حماسه ماندگار نهم دی رخ داد در واقع برخاسته از حرکتی ایمانی و با انگیزه کاملا خدایی بود که به هیچ وجه با اراده انسانی انجام شدنی نبود و این دقیقا همان نکته ای است که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بارها در بیانات خود به آن تاکیدکرده اند و فرمودند: که در نهم دی دست اراده الهی دیده شد و گرنه این کارهاکارهایی نیست که با اراده امثال ما انجام بگیرد، این کار خداست، این دست قدرت الهی است، این چیزها دست من و امثال من نیست. فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 از دیگر نقشه ها و ترفندهای معاندان و مغرضان نظام بود. که بابصیرت ملت شریف و شهیدپرور ایران در حماسه 9دی 88 نقش بر آب شد " ملت ما کاری کرده اند که تمام دنیا را به تحیر واداشته و بر بزرگترین قدرت های عالم غلبه کرده اند " . دست بزرگترین قدرت های عالم را از مملکت خویش قطع کرده و الگویی برای همه کشورهای مستضعف شد 9دی روز پیروزی ملت ایران در برابر فتنه گران داخلی و خارجی ومصداق بارز " انتنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم " بوده و به همگان نشان داد که باگذشت بیش از سی سال از عمر مبارک انقلاب اسلامی، مردم شریف ما کماکان پایبند به ارزش ها و لبیک گوی ولی فقیه زمان اند و از اسلام عزیز و انقلاب اسلامی به خوبی پاسداری   می کنند. مردم نشان دادند که هروقت اصل نظام و انقلاب در خطر باشد به صحنه خواهند آمد و به دشمن سیلی محکمی خواهند زد. کسبه، بازاریان، و اصناف شهرستان گرمه ضمن محکومیت اقدامات دشمنان داخلی و خارجی در جریان فتنه سال88، آمادگی کامل خود را در جهت پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) اعلام می دارد

بسیج اصناف و بازاریان شهرستان گرمه

****
بیانیه بسیج کارگری و کارمندی شهرستان گرمه در خصوص حماسه 9دی

بسم الله الرحمن الرحیم

درود و سلام به پیشگاه انبیاء و اولیاء عظام (ع) و خاصه به روح حضرت خاتم الانبیاء محمد مصطفی(ص) منادی رحمت و رافت و بر سلاله طاهرینش تاحضرت موعود (عج) و با درود و سلام به روح ملکوتی امام راحل مان خمینی کبیر (ره) ونائب بر حقش حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی)، تقارن یوم الله 9دی را با هفته وحدت به فال نیک گرفته و در یک کلام ذهن را از وحدت متوجه شکاف عمیق و بنیان کن تفرقه ای می بریم که همواره سیاست استعمار و استکبار بوده و هست.

به دنبال موفقیت این سیاست در کشورهایی چون لبنان،قرقیزستان، یوگسلاوی، اکراین و گرجستان که در غالب انقلاب های رنگی، با عناوینی چون انقلاب گل سرخ، انقلاب گل لاله و نارنجی موفقیت های چشمگیری را از سوی نظریه پردازان جنگ نرم به سردمداران ظلم و استکبار بویژه در بلوک غرب تقدیم کرد و چشم طمع آنان را متوجه ایران اسلامی کرد.

با فرصت انتخابات ریاست جمهوری دهم در سال88 و در مدت8ماه(23 خرداد تا 22 بهمن) چند استان کشور و از جمله پایتخت نظام مقدس جمهوری اسلامی را صحنه آشوب های متاثر از فتنه ای کردند که با حمایت ایادی داخلی و با اسم رمز "تقلب"بر براندازی نظام امیدوار بودند.

حال چند نکته با اندک تامل:

1-در این خصوص تذکرات رهبر فرزانه از چند ماه قبل پیش بینی و هشدارهای لازم را برای همگان بویژه خواص محرز شده بود.

2-تلاش دشمن برای نهایی کردن شیطنت های سابق خود بویژه در حادثه تیر87، که می بایست پروژه براندازی خود را کامل می کرد.

3- مشخص نشدن مرزبندی ها برای خواص جامعه که تاکنون درانتخابات پیش رو نیز جریان ساز و بحران آفرین است.

4-تلاش عده ای که همچنان به دنبال رفع حصر و البته به رغم اعمال رافت اسلامی برای سران فتنه انجام می گیرد.

5-نقش تعیین کننده مردم و حضور میلیونی آنان که تبعیت ازولایت فقیه را به عنوان پشتیبان نظام و حکومت اسلامی دانسته و گوش به فرمان ولی امر خود هستند.

ما جامعه کارگری و کارمندی شهرستان گرمه اعم از کارگران،کارمندان، مدیران و تشکل های کارگری و کارفرمایی ضمن گرامیداشت یوم الله 9دی ،حمایت قاطع خود را از جریان های ضد استکباری در سرتاسر عالم اعلام داشته و با محکوم کردن جنایات تکفیری مورد حمایت آمریکا و اسرائیل، خود را کمترین سرباز ولایت می دانیم و با حضور در 9دی حماسه ای دیگر را بر دفتر انقلاب ورق خواهیم زد و با توکل و استعانت از خداوند متعال که " الذین جاهدوافینا لنهدینهم سبلنا " ، امید به ادامه راه شهدای گرانقدر داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها